Kişiliğinize uygun bir lakap takılacak olsa, bu lakap ne olurdu?


Minik benim lakabım. Bir dönem herkes benden büyüktü ve öyle kaldı gitti. Kocaman insanlar olduk ama hala bir grup arkadaşım, miniiiik diye sesleniyor 😅
Minik mi 😂 güzel lakapmis 🤣 boyun kaç sorması ayıptır 🤔
Minyonlukla ilgili değil, yaşım küçüktü 😊
hee o anlamda minik anladım :)
Buzlar kraliçesi 😄 diyenler oluyor fakat benim kendime yakıştırdığım bir lakap
Son Ego Bükücü olsun. Bu da şu anda aklıma geldi öncesinde düşünmemiştim 😄
Cevap
13Cevap
Baykuş.🦉
Bunu çokça söyler çevremdekiler de, geceye olan aşkımdan ve geceyi gündüz gibi yaşamamdan kaynaklı.🌃
bana vampir derlerdi :D ama gecede güzel oluyor sessiz sakin kimse yok kafa rahat dünya uykuda oluyor :)
Aynen öyle, tam kafa dinlemelik zaman dilimi.🤌
kesinlikle kimsenin rahatsız etmediği bir zaman dilimi
Rakı, Rakışıklı, Rakı kral, sek kral :D
Rakışıklı hahaha iyiymiş yalnız bir dislike atan var :o
Kıskanandır :D
çekemeyenler var üstadım :P
Ulaşamayan çok :D
kedi hesabı diyorsun :D
Aynen :D ne yapayım üstat? İstemiyorum yani :D
eh yani zorla da güzellik olmaz ama :D
Aynen öyle üstat. Her şey akşında güzel :D
heç ama anlamıyorlar :D
Valla bi aralar morp diyorlardı şimdi zaten olayı biliyon çaycı diyolar 😑 ühhüüü 🤧😂😂😂
hahaha çaylaaaar :P
Kanak mdaskdmsla :D çok iyi niyetliyim inanırım hemen
Her şeye inandığın için mi kanak diyorlar 🤣
evet çok çabuk kanıyorum insanlara dskaldosl
İyiymiş 🤣 peki en son neye kandın 🤔
küçükken kanak diyordu çevrem cidden bana bu arada :D büyüdükçe çok değişmesem de eskisine göre kanmıyorum :D aklıma gelmedi biraz düşündüm de
Himm öyle bir dedin ki hala kanıyorsun sandım 🤣
hala kanıyorum ama eksisi kadar değil
Dolandırıcı fırıldak ömer 😂hahah
hahaha ömer deme bana :D ayrıca sen dolandırıcı mısın :o
Neden ömer demiyorum sanaaa
napcan :D aslında meraklı melahat demeleri lazım sana :P
He olabilir bak 🤭
bence değiştirelim :P bu daha yakışır sana :P
Tamam
Usta Oogway. yok mu Kung fu pandadaki kaplumbağa dede? O işte 😄
Sert biri oldugum icin dominant teyze derdi bir arkadasim😅
Valla ben lakap takılmasından pek hoşnut kalmıyorum ismimle hitap edilmesinden yanayım
Gülemeç , gülmeyi severim 🙃
Kim sevmez ki 🙃
İmparatoriçe, olurdu.
Oo iddialı bir lakap 🤔
İddialı değil sadece. Gerçek olan bu 😏
Gerçekler iddialı olamaz mı peki 🤪
Olabilir tabii ki 🙂
Şiirsel...
Neden şiirsel 🤔
Bilmem şiire olan merakımdan olabilir
kesinlikle kimsenin rahatsız etmediği bir zaman dilimi
Eskiden vardır Ali baba şimdi yok
Öküz diyen var ayı diyen var var oğlu var
Yanık yayla. 😄
o niye :D
Sıcağı sevmiyorum, sürekli ateş basıyor. Bundan dolayı annemin bana taktığı lakap bu. 😄
İyiymiş :D
Umursamaz panda tbxttbtd
öyle bir nick yok muydu sitede :D
Bitik
benim niye haberim yok :o
numunelik
hahah o niye :D
değişik, tuhaf, dengesiz biriyimdir o yüzden
hımm anladım :)))
Doğrucu kamil 😂😂😂
Kamile de değil Kamil :D
Mersi cinsiyetçiliğe karşıyım :D
Yemek Canavari Ahaha
ooo canavar bizi de yersin sen :D hani film izliyordun sen :o
ne izliyorsun bakiyim :D
Netflixteki şu eski dönem dizisi değil mi o o. O
ben de izlemedim izleyince güzel ya da değil de bari de boşuna zaman kaybetmeyim :D
Jaa @Ehlivukuf beni neyi benzettin sen 😂 bende seni angut kuşu ilan ediyorum yakişir sanaa hahaha
ben zaten aileyle izlemiyorum dizileri tek başıma izliyorum en fazla yeğenlerle çizgi film izleriz :D aynı şeyler dönüyorsa hiç izlemeye gerek yok o zaman :)))
Türk dizisi izlerim öyle bir şey istesem :D hiç bulaşmayım o vakit ben :D
Ateş perisi
psikopat
Ortak olurdu😂😂
tamam ortak :P
Bilmiyorum
Pamuk
cadı
deep freeze
Sadece İbo 👌✨
Çilli
Legolas😎
Mareşal.
Lütuf 😎😎
yaban
Buz dağı
Düşünür
Uykucu
@ayse_c1
https://youtu.be/ABZd8wnB_6g
Deli dolu
Niye deli değil de deli dolu 🤔
Çünkü öyle diyorlar bu benim kendi fikrim değil
Himm anladım teşekkür ederim 😊
Çeyrek mafya
çeyrek mafya mı :D ne yapıyorsun da bu lakabı taktılar :D
şeref yoksunu
Enayi
Safoş
Babanın oğlu Kemal
Anaç
tripkolik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?