Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Genellikle aynı şeyler yaşandığında zaman hızlı gibi gelir, önceki günlerle her şey aynıdır zaman kavramı anlamsızlaşır. bazen o an aşırı eğlenirsek te zamanı fark etmeyebiliriz
Yedigimiz ictiklerimiz ya da bulundugumuz ortaminda insan zihini uzerinde etkileri vardir. Sonucta zaman kavramini insanin bilinci algilayip yorumluyor.
Eğleniyorsan veya çok güzel vakit geçiriyorsan günün nasıl geçtiğini anlamayabilirsin. O an odak noktam zaman yerine yaşadığın şeyler olduğu için saatlerin nasıl geçtiğini fark etmezsin.
Ben hızlı geçmesini istemiyorum çünkü önemli bir sınavım var ve kötü hissettiriyor. Aslında hayattan pek bir beklentin yoksa hızlı veya yavas geçmesinin insan için bir önemi olmaz.
Bu hayattan beklentimiz olmayacaksa ne diye yaşıyoruz ki? Hayat çok boş ve anlamsız gelir. Bir kere geldiğimiz bu dünyada anlamsızlıklardan uzak olmalı, istek ve beklentilerimizi hayata geçirmeliyiz.
Hızlı veya yavaş geçmesi zaten günü kısaltmıyor gün her türlü 24 saat ve o 24 saati iyi değerlendirdiğimiz sürece rahat hissedebiliriz.
Egzistansiyalist felsefe diye bir şey var biliyor musunuz? İşte bu felsefeyi savunan insanlar için hayatın hiçbir anlamı yoktur. Ha yaşamış ha yaşamamış... Sadece var olduğu için yaşıyor.
Ateistler mesela öyle düşünür (varız ve yaşıyoruz hayatın bir anlamı yok) Ben hayatın bir anlamı olduğunu düşünüyorum tabii ki inancım gereği. Ben sadece misal olarak verdim onu. Yani bu şekilde düşünen insanların var olduğunu söylemek amaçlı.
Alınabilecek en güzel iltifat bence bilgi birikimi ve karaktere yapılan iltifatlar. Ben iletişim becerilerimi kullanabileceğim bir meslek istiyorum Hakîm, yargıç veya psikolog olabilir. Asıl mesele iletişim kurabileceğim bir meslek olması bu benim için kilit nokta.