Aaa! O da neyin nesi yanlışlıkla kişiden kişiye gönderilen bir havalede yanlışlık yapılmış ve hesabınıza 1 trilyon yapmış. Çatır çatır ezer misiniz yoksa bankaya gidip yanlış yatmış ben sahibine iade etmek istiyorum mu dersiniz?
Banka hesabınıza yanlışlıkla 1 trilyon para yatsa çatır çatır yer misiniz?
Bir süre beklerim. Baktım ses seda yok, bir miktarını kendime ayırır kalanını ise fakir fukaraya dağıtırdım. 1 trilyon belki onları mutsuz etmez; ama beni ve benim gibileri fazlasıyla sevindirebilir. 😂
İlk başta bakan Nebati gibi gözlerim ışıldar ve hayallere dalarım. Sonuçta hesaptan hesaba bir trilyon aktaran kişi bir gariban olamaz. Onun için çocuk oyuncağıdır. Ben bir fakir olarak şahsen geçici de o paraya sahip olsam-bir fakir geçici olarak da sahip olamaz- gider elden bankaya falan yatırır yüz kere kontrol edip atardım. Bu ne dikkatsizlik ya. Belli zengin olduğu. Tabii ki hayallerden sonra ağzıma edeceklerini bileceğim için bir gün için kendimi rezil etmezdim boşa. Bankaya haber verirdim. . 😂
Daha düşük bir para olsa belki gerçekten ihtiyacı vardır ya da zar zor biriktirip ev almalık bir parası vardır diye geri yollardım ama. 1 trilyonu olan insanın neye ihtiyacı olacak. Ameliyat parası olan, ev parası olan bir para değil. O yüzden net harcardım. Polise gitme, benden geri çıkartma gibi bir ihtimali yoksa xjejxndj. Eğer öyle bir şey olursa da daha azını yollar 200 milyonunu vergi olarak keserdim xjwjxnje
1 milyon TL demek istedin sanırım. Paranın 6 sıfır atılmış haline alışamayan bi "çıhar bagayım cebindeki tilifonu" dayıları kaldı. Sen gençsin, yapma böyle. Paraya gelince, elimi bile sürmem. Harcarsan, faiziyle çatır çatır geri ödersin.
Hayır. Bir kuruşuna dahi dokunmam. Çünkü para helal mi, haram mı olduğunu bilmiyorum. Onu da geçtim para bana ait değil. Eğer kullanırsam hırsız olurum. O yüzden dokunmadan aynı şekilde bırakırım ☾
1 trilyon 😱 neredeyse orta çaplı bir ülkenin yıllık bütçesi. Daha elime 1000₺ geçince nasıl harcayacağımı bilmiyorum ben 1trilyonu nasıl harcayayım. Ama üzerinden az alırım 🤪