Sana şunu diyeyim ikisideyim. Yani hem ben hariç herkes uyuyunca panik yapıp tek ben kalmışım gibi hissederim, hem de kimse umrumda değilmiş gibi korku filmi açıp izlerim. Gerçekten bende kendimi çözemiyorum. Hem korkup hem korku filmi izlemek nasıl bir kafa? Hem herkes ölmüş gibi düşünüp hem de zombilerle vampirlerle dolu filmlere atılmak nedir? Giriltim bu konuda da ☾
Evde tek ben uyanıkken korkmam da, gece evde yalnızken uyanık olmaktan korkarım. Bazılarına saçma geliyor ama karanlıktan aşırı derecede korkuyorum. Küçüklükten kalma bir şey. Işığı kapattığım gibi yatağa koşardım ne günlerdi be dfldmdldmkd