Saat 20:48..
Çay vakti, gibi..
Duş, spor, yemek, kitap okuma.. Çoğaltılabilir..
Çayın saati yoktur ama..
Çay vakti, gibi..
Duş, spor, yemek, kitap okuma.. Çoğaltılabilir..


Benim için hiçbir şeyin belli bir saati yok tamamen keyfî hareket ediyorum.
O an ne istiyorsam onu yapıyorum. Zaman kontrolüm pek yoktur zaten, o yüzden saatler belirlemem zor.
cayımın saati yok.. benım evımde ocaktan ınmez cay.. onun dısında kronık olarak dızı-fılm saatım var.. stalk saatim var.. sporu yorgun degılken yapıyorum mesela Şu an cok halsız hıssedıyorum mutfaga su almaya usenıyorum..
Ramazan dolayısıyla hergün spor salonunu 11 de açıyorum. Onun dışında illaki şu saatte şu saatte çay kahve içeceğim diye bir şey yok. Ama akşam yemeğinden sonra kahve içeriz eşimle...
Var tabiki şu an meselâ benim için çay saatidir.☕🚬
Teşekkür ederim.
Rica ederim..
Cevap
9Cevap
Evet var. Her zaman uyguladigim rutinler vardır. Çayı demlemeyi de unutmusum zaten
Nasıl yaparsın bunu.. :/
Saat akşam 9 ile gece 2.30 3 arası kahve eşliğinde sosyal medyada gece ikiye kadar takılırım. Sabah kalkınca kahve sigara alışkanlığım vardı da onu bıraktım
Cumleye bak gece iki degil 3 e kadar yanlıs orası :D
Hayatı doğaçlama yaşamayı severim..
Planlamam..
Canım ne zaman ne yapmak isterse yaparım..
Gece canım pattis kızartması çekse kalkar kızartırım..
#Vesselam
7:45 işe gitmek için kalkış
19:5…. İftar açış:)
Bir de pazarı pazartesine bağlayan gece 1:30 da mutlaka emtia fiyatları nasıl açtı bakarım☺️
Öyle tam olarak saati saatine degilde , tüm günün o zaman dilimlerinde oluşturduğum günlük bir rutinim var 😀
Sabah 7-8 arasi spor saatim.
Aksam 21u Kahve kitap saatim.
Her pazar aksam 8-10 arasi bakim saatim. ( manikur, pedikur, maske)
İşe başladıktan en geç bir saat sonra türk kahvesi içmek sabah ve akşam için saat 9 civarı diyebilirim.
Onun dışına bir şey yok.
Sadece spor için, düzenli saat olması adına dikkat ederim onun haricinde anlık yaşıyorum spontane gelişiyor her şey
Sabah 9'da kahve içerim , 13.30'da kahvaltı 15.18'de yine kahve içerim 18.30 akşam yemeği 16.00'da spor
geceden duş alırım evdeysem sabah duş almayı da severim akşamleyin kitap okurum çoğu şeyimi akşam yaparım gündüz uyuyorum çünkü 😂😂
Saatlere çok takılmam. Her şey canımın istediği zaman
Planlı hareket etmekten hoşlanmam, aklıma eseni yaparım genelde.
Bu saatlerde çay içerim, 22.00 - 23.00 arasında odama geçerim :)
Askeri düzen yoktur bende, zaten o yüzden ayrıldım.
com isterdim bir seyleri duzenli yapmak. ama olmuyor
Var. O saatte belirlediklerimi yapamayinca gidiyor bütün moral motivasyon.
var planlı olmak önemli bir şey zamanı daha iyi değerlendirebiliyorum böylece
İftar saatinden sonra hiç bişey yapamıyorum yemek , cay sigaramm
10 saat is, sonra yemek , çay..
Başka rutinim yok ne yazık ki
Belli bir spor ve resim yapma saatim var ama ramazandan dolayı spor yapamıyorum şu an.
20:00 ve 03:00 ilaç saatleri 19:00 çamaşır makınesini çalıştırma saati bunları tam saatinde yapıyorum
Uyu 6.30 (sabah. Uyan 13.00. İş yap 2.30. Kardeşini al gezdir 5.30
İşim var sayılır bence sjs
Yok
Ama günde en az 6-7 saat ders çalışmak gibi bir rutinim var
Saat degilde bos an yaratmaya ve bunu kendimce degerlendirmeye bayilirim
Yok, mal gibi yaşayıp gidiyorum. Şu an halimden hiç memnun değilim
Hayır yok ama olmasi lazim herkes icin onemli birsey.
Yürümek ,,,,🚶 şekilde göründüğü gibi ,,
Hayır ruh halime göre takılıyorum
Ben çoğu şeyi saatli yaparım.
Saat gece 2 den sonra kitap okuma vakti : )
Şu an fark ettim ve yokmuş
Evet
uyanmanın var sabah 6 7 gibi
Olduğu hissettiğim gibi yaşıyorum
Evet uyku saatim. 23. 30 civarı
Evet içtiğim alerji ilacının saati değişmez 😏
Evet tabii ki de var😂
ne gibi şeyler mesela
Okula git
Dolmuş bekle
Eve gel
Dolmuş bekle
Spora git
Dolmuş bekle
Eve gel
Uyu
Iftardan 20 dakika sonra çay saatim var😄
Ramazan dışında saat 17.00 dan sonra yemek yemem ,
Fotodakinin derdi çay olmasa gerek.
hayır uyku saatim dahil
Hayır saatsiz yaşarım
Rutini sevmiyorum spontane gelişiyor bende.
Kısmen
Yok anlık yaşarım
Yok , gelişine yaşıyorum.
her sabah 9 da kahve
Evet var
Yok.
Hayır, hiç düzenli bir inşam değilim
evet
Hayır yook
Hayır yok
Bazı şeylerin evet..
Var hayatım planlı oluyor genelde
Hayır yok her şeyi akışına bırakıyorum
Hergun değişiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?