Merhabalar,
Zamanı geri alsam kişilere inancımı değiştirmek isterdim. Temiz duygularla yaklaşmamayı tercih ederdim.
Zamanı geri alsam kişilere inancımı değiştirmek isterdim. Temiz duygularla yaklaşmamayı tercih ederdim.


Bazı pişmanlıklarım oldu ama yine de hiçbir şeyin değişmesini istemezdim ben ya. Ben bu hakkımı zamanı ileri alarak kullansam oluyor mu 😅 birkaç sene sonrasına hızlıca gidebilsem çok güzel olurdu 😅
Çayımı almaya geldim 😂😂
Neden birkaç sebe sonrası peki? Demliyorum çayı hemen😅🥳
şu an hayatımda geleceğimle ilgili bazı belirsizlikler hakim. Bu belirsizlikler de en az bir sene sürecek gibi 🙄 bu belirsizliklerden kurtulmak için öyle dedim. Belirsizlikleri hiç sevmiyorum 😶
Hımm evet. En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir derler. Belirsizlik zor. Umarım hakkında en iyisiyle aşarsın bu durumu.
Çay hazır. 🥳🫖
Kesinlikle öyle, çok doğru demişler. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için 🙏
Bugün ne kadar çok teşekkür ettim sana bir 😄
Eline sağlık, çok güzel demlenmiş çay 😄
Aklıma şu sahne geldi 😂
youtube.com/shorts/0hkkzRKbe6c?feature=share
Ha ha iste oradaki kızın tepkisine sahibim şu an 😅😅
Tarihe yön verebilecek olsaydım, şu an ülkemiz zirveydi. Gerçekten dünya bizi kıskanırdı. Kendi hayatımda ise dokunmam. Çünkü aynı şeyler, farklı yollarla yaşanacak olur.
Teşekkürler
Ricalar
Olan oldu. Belki merhamet etmezdim insanlarin bir kismina..
sabikami temiz tutardim birde.
Mantık insanı 🙂
Rica ederim
Cevap
12Cevap
Kendimin değişmesini isterdim. Aslında halen buna imkanım var ama mecalim yok
Sana bir mecal alacam şjljlhk
Al al sağolasın
Şimdiki beynimle geçmişe gidip yaptığım hataların her birini telafi etmek isterdim. Komple köklü değişiklikler
Annemin çocukluktan, gençliğine tüm hayatının gönlünce olması için ne gerekiyorsa yapardım. Keşke onu yeniden büyütebilseydim.
Sevgilimin değil de, kendi kafama sıkmak isterdim...
Oha be niye?😑
Yönetmen öyle istedi, senaryo gereği:)
Deli kflgk
Filmin devamında deliriyorum zaten:)
Zamanı geriye alınca sadece geriye almış ölüyorsun bir şey değişmiyor yani
Oluyorsun*
Feminizme sempati duyduğum günlere lanet olsun. Nefret ediyorum feminizmden. Kadın haklarını savunmasaydım keşke hiç. Hak etmiyorlar.
Hiçbir şeyi değiştirmem
Aynen ben de hep saf ve temiz duygularla yaklaşmışım. Meğer tanıdığım her 10 kişiden 9unun içinde bir sapık, bir ahlaksız ya da bir dolandırıcı yatıyormuş.
Doğduğum toprakların kesinlikle..
Bilmiyorum ki neyi değiştirsem benim için değişmeyecek ailem değişmediği sürece
eşimle daha erken tanışmayı
Çok güzel🥳
geçen sene kredi çekip ev araba almak isterdim şimdi milyonerdim sfsdds
komple değiştirirdim.
Bi ilişkim olmazdı mesela
Başka yerde doğmak isterdim.
Korkularımı aşmak isterdim
Doğmamak isterdim
Yok artık. Döverim😑
Gel vur vur yiyorsa tabi 😈
Koca bebek 😑
Evet bebeğim ama kartlamış kocamış bir bebek
Yiyoo hiç de😑
Ne bir bebikim ki
Bu konuyu sonra etraflıca konuşuruz koca bebek😅
Olmas şimdi 😂🙊
ölümleri değiştirmek isterdim..
son bir yılı komple silerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?