Hem escortlarla yapıp hem de ona aşağılık dediğimde kalbi kırılan flörtüm, sizce haklı mı?

Flört olduğumuzdan dolayı çocuk eski hayatına devam ediyor eski hayatını bırakınca benim evlenmek istediği kişinin karşısına çıkacakmış bundan dolayı yüzünü bile göstermedi. Beni ilk gördüğünde nasıl gerçek olabilir nasıl nasıl bu kadar güzel olabilir dedi yüzüme sonra fiziğime ayrı vuruldu ve o ilk konuştuğumuz gece bile 3 gin haber alamadım bundan yani ne zaman bana yükselse dayanamayacak gibi olsa 5-6 gin bundan haber alamıyodum. En son yine böyle bi şey oldu 5-6 gün sonra beni aradı ve bunda konuşamadım düğümlendim sonra dedim ki böyle 5-6 gün yazmayışına ben ortadan yok olduğumda anlayacaksın o da dedi ki nasip nasip döner dolaşır bulur. Ben de benim nasibim aşağılık olamaz dedim.2 dk boyunca durdu telefonda ve aşşağılık? bana mı dedin? dedi 2 dk boyu sustuk ismimi söyledi duraksayarak, bana mı dedin dedi ben genel konuştum dedim. Bi bana bunu demediğin kalmıştı dedi telefonu kapattı. Ertesi gün onu engelledim ve gönlümü almaya gelmedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Yordu ya valla
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de bana demişti ki ama sonra sen beni evlenince tecrübeli değil diye beğenmezsin.
Hem escortlarla yapıp hem de ona aşağılık dediğimde kalbi kırılan flörtüm, sizce haklı mı?
Cevapla