Hiçbir şey yapmak istemiyorum kendimi geliştirmek istiyorum ama olmuyor tam masaya oturunca uyumaya gidiyorum?

Kendimle hiç barışık değilim eğitim seviyemi yükseltemedim çok sıkıldım herşeyden çözüm olarak ne bulabilirim 🥺
Hiçbir şey yapmak istemiyorum kendimi geliştirmek istiyorum ama olmuyor tam masaya oturunca uyumaya gidiyorum?
Cevapla