Duygularımı karşı tarafa çok iyi aktarırım, hal hareketlerim, mimiklerim, bakışlarım ve en önemlisi kelimelerim ile mutlu olup olmadığımı, keyifli miyim degil miyim? Öfkeli miyim, kendimi hissettiklerimi net bir şekilde gösteririm.
Net şekilde tavrımdan anlaşılıyor. Anlamazsa da belirtiyorum. Buna rağmen üstüme geliyorsa, kapıyı açıp güle güle diyorum. Çünkü; tahammül edilmiyor artık bazı şeylere. Yılların verdiği ağırlık var ve ben bu yüklerden kurtulmuşum. Yeniden sırtımda yükle gezmek istemem. Bırakın kuş olalım, uçalım.
Gayet iyi aktararım duygularımı, karşı tarafın anlamamasına imkan yoktur. Konuşmamdan, bakışlarımdan, gülüşümden... Her hareketimden ayrı bir anlam çıkarabilir, ki ilgim başlı başına yetebilir zaten o da ayrı...
Gücümü limonlu çaydan alıyorum jssjsj O değil de millet şu eşiği de geçeyim sonrası düzlük diye kendini yırtıyor, biz de düzlükten kurtulmaya çalışıyoruz jssj
Dmates, biber, patlıcan Domates, biber, patlıcan Bir anda bütün dünyam karardı Bu sesle sokaklar yankılandı Domates, biber, patlıcan.. olmadığı sürece gayet iyiyimdir))