Ben baya baya ırkçıyım bu huyumdan nasıl vazgeçerim?

Yani Arapları hiç sevmem haberlerde çıkıyor ya öldürüldükleri falan içim rahatlıyor annem üzülüyor ben rahatlıyorum hiç sevmiyorum onları Çocuk veya büyük hepsinden nefret ediyorum

Ama biliyorum iyi bir şey değil nasıl değişirim
Güncellemeler
+1 yıl
Hani küçücük çocuğa bile seviniyorum… çocuğun ne suçu var ki ben niye seviniyorum aklımdan kurtulmalıyım
Ben baya baya ırkçıyım bu huyumdan nasıl vazgeçerim?
Cevapla