Şans kapıyı bir kere mi çalar yoksa bir kaç kez çalabilir mi? Şans sizin kapınızı kaç kere çaldı... Şansınızı iyi degerlendirebildiniz mi?
Mutlu pazarlarınıź olsun... Keyifle açalım bakalım pazar sorusunu🤗🤗😀🙂
Saya saya bitiremicem o yüzden hiç başlamayayım bile: ))
Adına şans mı demek lazım bilemedim ama kendimi bildim bileli hep bir el vardır ensemde ve hissettirir kendini. Bi çok konu da kendimi şanslı hissetmisimdir. Büyüdüğüm ortam, çocukluğum, yaşadığım yer, şartlarım, biten evliliğiM, çocuklarıM, şu anki hayatım... dediğim gibi saya saya bitiremem. Esasında hayata hangi pencereden baktığımızla da ilgili bi durum bence. Belki bizim farkında bile olmadıgımız şansımızı yakalamak için başka bir, büyük çaba sarfediyo olabilir.
Cevap
7Cevap
Şanslı olduğum konular şanssız olduğum konuları döver
Yani iyi bir yerde yaşıyorum iyi imkanlarım var sadece bu konuda şanslıyım başka hiçbir şansım yok
Tabi levo djdj
Arkadaşlar konusunda şanslıyım şans oyunlarında tık yok🤗
Hayatta şansa inanmam. loto veya Toto gibi şeylerde şans olur.
Hayatın her evresinde şans vardır evlilikte evlendiğin kişi bile şans veya şansızlıktır.
Avrupa vatandaşi olacağim için şansliyim
Teşekkürler :)
Yaşam konusunda çok şanslıyım çünkü hala yaşıyorum ve birşeyleri dzüeltme imkanım var.
Sanırım bu dünyaya şanslı gelenler kategorisindeyim
Hayattaki en büyük şansım evlatlarım..
Amin inşallah cümlemizin evlatlarını inşallah 😊
İş konusunda şanslıyım bir süredir
Oyle mi sevindim sizin adınıza🙂
Yarın yarıya diyim
Şeytan tüyllü biriyim
Hiç bir konuda şanslı hissetmiyorum maalesef 😪
Karamsarlık değil ya olanı söylüyorum 😅
Eh pekisi öyle olsun 😂
Benim pek şansım yok
ailem konusunda
aynen önemli.. katılıorum
Hic bir konuda
Şanslı mi odane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?