Herhangi bir konuda, bir arkadaşınıza ya da herhangi bir kişiye tavsiye verir misiniz yoksa genelde tavsiye alan taraf siz misiniz? Başkalarının fikirlerine ihtiyaç duyar mısınız?
Genelde tavsiye alan mı yoksa tavsiye veren bir insan mısınız?
Tavsiye veririm genelde. Tavsiye de alırım tâbi dinlemek iyidir. Fakat şöyle bir durum oluyor bazen deniyorum sorunumla alakalı soru soruyorum kimse benim kafamdaki gibi düşünmüyor yani eksik kalıyor gibi geliyor
Merhaba dostum; tavsiye vermekte almakta aslında bir Erdemdir. Emin ol bunu herkes başaramaz. Tavsiye veren kişi eğer kendini yüksekten görüp büyüklenir böbürlenir ise erdemini yitirir alacak kişi ya da alan kişi ben tavsiye alıyorum diye kendini küçük görürse erdemini yitirir önemli ve ince bir çizgi vardır ikisinde de. Ben tavsiye vermeyi de Almayıda seven biriyim ikiside güzeldir yeterki sınırları bilip uyduğum sürece sorun olmuyor :) teşekkürler soru İçin ❤️😎