Bazı hitap şekilleri vardır ki o hitabı kim kime kullanırsa kullansın midemizi bulandırır. Sizi bu denli rahatsız eden hitaplar var mı?


Gereksiz samimiyet içeren şeyler. Mesela birinin bana canı olmadığım halde;
Canım
Balım
Şekerim
Tatlım demesine uzu oluyorum
Oğluma ayrı uyuzum
Kendini beğenmiş bir şekilde söylemesi.
Cevap
5Cevap
Kadınların kullandığı erkeklerin kanka sözleri
Hoşlanmadığım biriyse ister dünyanın en güzel iltifatlarını etsin yine de etkilenmem, sinirim zıplar üstelik..
Ben canım kelimesini aşırı itici buluyorum niyeyse bana çok samimiyetsiz bir söz gibi geliyo birde gülüm
"Lan" gibi hitap şekilleri ve Emir cümlelerinden nefret ederim. Böyle insanlar etrafımızda maalesef fazlasıyla var. Keşke azalsalar😅
Canım tatlım kelimeleri özellıkle bir kadın bana konuşma aralarında söyluyorsa çok sinirlenıyorum
Sonradan görme insanları görmem yetiyor midemi bulandırmaya.
Laubali olan her hitap şekli...
sinirlenmiyorum artık
ağa başkan reis..
nefret ederim..
Tam sana bugün reis kral adamsın diyecektim. Reissiz diyorum o zaman
@YarabantlıRakıŞisesi sağolasın biraderim ama sence de itici değil mi reisler başkanlar ağalar :)
Ya reis Sedat Peker döneminden gelme saygı göstergesi gibi. Bu böyle getto tarafında çok kullanılır. Bence niyet önemli. Çünkü zaten kişi kendini bilir.
Canım.
"bacım"
Laubali olan her şey
Küfürlü olanlar
Tüm sevgi sözcükleri
Buna neden peki?
Çirkinler
Çirkinler demeyelim ama belki sahteler?
Saygısızlık
Tatlım mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?