Kendinizde sevmediğiniz özelliğiniz veya yönünüz nedir?



Benim kendimde sevmediğim özelliğim hatta en nefret ettiğim yanım çok çabuk insanlara güvenmem kendim gibi görmem ve samimi olduğumda özelimi paylaşmam vs. bu yanımdan çok nefret ediyorum. Birde aşırı derecede inatçı olmam bir şeye inat ettiğim zaman o inadımdan dönmüyorum. Sizin kendinizde sevmediğiniz yanınız nedir?
Kendinizde sevmediğiniz özelliğiniz veya yönünüz nedir?
Cevapla