Zayıfım ve kısa boyluyum. Diğer arkadaşlarımın hepsi uzun ve kilolu.
Ben dik durmuyorum yürürken ve otururken. Ailem bana hep onlar dik duruyor sen kedi gibisin vs diyor.
Ben dik durmuyorum yürürken ve otururken. Ailem bana hep onlar dik duruyor sen kedi gibisin vs diyor.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Uzun boylu bir nebze kurtarırda kısa boyluysan kesinlikle dik durmalısın
Neden
Kötü duruyo çünkü
Durus duzelten hareketler var youtube de onlara bak
hersey dik ya da eğri olmakla bitmiyor ki
Ailem öyle diyor. Bazı arkadaşlarıma sordum biraz pısırık gibi görünüyorsun diyorlar
gözükebilirsin bak ona bisey diyemem ama insanın pısırık ya da çekingen olmasın yürüyüşüne göre adlandiramazsin ki
Neye göre belli olur peki
kişilik ve karakter olarak biliyorum ben
Öyle carlayan biri değilim. Haksızlığa uğradığımda konuşurum ama hemrn her seye de carlamam. Sert bir durusum karakterim yok
zoru severim imkansız biraz zaman alır diyorsun yani dışarıdan sert bi yapım var ama tanıdıkça seversin açılırsın diyorsun
Yani. Mesafeliyim insanlara karşı kolay güvenmem. Sonradan açılırım. Tahammülüm yüksek. Sabırlı biriyim. Ama bitirince de iyi bitiririm.
Bu beni pısırık mı yapar ya da gösterir tüm bunlar
sabırlı olmak öyle gösterebilir hissettirir ama gerçekte değilsin çünkü bende çok fazla sabırlıyımdir
Benim yüzüm de yumuşak. Dilim sert. Cok ağır laf söylerim ama kimseyi kırmak istemedigimden susuyorum genelde.
Iyi niyetliyim bir de. Kötü düşünmem. Bundan dolayı insanin icini tam anlayabilmek için sessiz kalıyorum ilk başta.
senin en başta sessiz kalman susman onlara karşı seni içine kapanık olarak hissettiriyor gösteriyor olabilir ama sonradan dilin açılınca insanlar şaşırıyor seni anlamak için düşünmek yetmez kendini senin yerine koymaları gerekir yoksa kimse seni anlamaz anlayamaz
Evet öyle tam olarak
aslında yaptığın sey güzel biliyor musun az insan çok mutluluk
Dışarıdan pısırık görünüyorum ama 😔
dışarıdan öyle gözükmek olabilir ama sen çok cesursun ve iyisin
Teselli cumlesi olsa bile tesekkur ederim yüzümü gülümsetti 😊
🤣😂🤣😂🤣 sana bisey soyliyim mi daha doğrusu itiraf edeyim mi
Tabi
ben seni taniman etmem bilmem gormedi bile ama sana çekingen pısırık diyorlar ya iste onlar seni bilmiyor halbuki yanında olmalarına rağmen görmüyorlar bak ben senden ne kadar uzaktayım gördüm hissettim sen güzel güzelsin iyisin sevecen sıcak kanlı ve cana yakınsın o kadar güzel bi gülüşün varki sanki papatya o kadar güzel zarif hoş ve narin sen bur defa gülümse kimsede dert sorun stres kalmaz emin ol o yüzden ben seni teselli etmiyorum emin ben sana duyman gerekenleri bilmen gerekenleri gerçekleri olması gerektiği gibi söylüyorum o yüzden senin adın artık papatya olsun tamam mı 😇😇😇
Yaa çok teşekkür ederim
Gerçekten ihtiyacım vardı buna
😊🌸🌸
arkadaslik sadece konuşmakla olmaz arkadaşına değer sevgi saygı vereceksin ve uzakta olsan bile herseyini hissedeceksin bugün yorucu bir gun geçirdin sanki ben öyle hissettim elimde olsa sana her sabah up uzun günaydın mesaji atardım 🤣😂🤣
Günlerdir hastayim. Yorgunum. Uyuyamuyorum ve dinlenemiyorum.
Gerginim endişeliyim. Bundan dolayı böyleyim galiba 😔
geçmiş olsun neyin var halsizlik ya da ateşlenme var mı acaba o kadar kalbin yüreğin temiz ki bak doktorun ayağına geldi 😂🤣
Üşüttüm. Ve ağır atlatıyorum
mevsim gecisleri olduğu için ağır olması normal bence
iftarını açtın dimi sen?
Evet açtım. Siz?
maalesef daha yapamadim henüz sıramı bekliyorum 10 gibi falan gidecem
afiyet olsun madem bugün hastasın eğer izin verirsen birazcık gerçeklerden bahsedip seni mutlu etmek güldürmek neşeni yerine getirmek isterim 🤣😂🤣😇
🤣🤣🤣
10 çok geç degil mi
sağlık sektörü böyle ne yapalım yapacak bisey yok 🤣😂🤣
senin adın papatya olsun tamam mı 😇😇😇
Tamam 😊
Sevdim 🌼
eeee söyle bakalım o zaman papatya 😇😇😇 wn sevdigin yemek nedir
Kolay gelsin bu arada😊
Pilâv. Sabah aksam yiyebilirim. Sizin?
çiğ köfte
içli köfte
lahmacun
kısır
bunlarla beni her şekilde kandırabilirsin 😇🤣😂🤣😂🤣
Aaa bunları ben de çok severim
o zaman sen ısmarla beraber yiyelim mi 🤣😂🤣😂🤣
Belki bir gün neden olmasın 🤣🤣
🤣😂🤣 nöbet çıkışı elinde iki tane dürüm çiğ köfte kapıda beni beklesen hiç şaşırmam direk birisini alırım senden 🤣😂🤣
Bu gece acil kapısında böyle birini dileyelim o zaman😊🤣
o kişinin papatya gülüşleri olması gerekir ve o gülüşte sende olduğuna göre senin gelmen gerek 😇😇
Konum buyrun lütfen 🤣
sen şimdi dışarıya çok sadece gulumse tebessüm et zaten ben seni bulurum çünkü papatya kokusu çok güzeldir konumdan daha etkilidir 🤣😂😇😇😇
Aman efendim 🌸
Bulunmuş kadar oldum sayenizde
mümkünse benim çiğ köfte cift lavasli olsun olur mu 😂🤣😂
cidden bir gün olur mu yer miyiz 😂🤣😇😇😂🤣
Hayat bu ne zaman ne göstereceği belli olmaz 🤣
evet haklısın ama bazen de olması gerekenler kişinin kendi elindedir dimi mesela sen istemezsen çiğ köfte yiyemeyiz ama istersen şans verirsen yeriz 🤣😂 evet hayat ne gösterir bilemeyiz ama biz istersek bence hayatta bizi kırmaz 😇😇
Mesafeler azizim 🤣🤣
demek ki neymiş hersey tek taraflı olmaz dimi 😇😇
sevgi sevda tek taraflı olur ama cog köfte olmaz 😇😇😇
Evet doğru 🤣
sana bi soru kısa saçlı olmak ki güzel uzun saçlı olmak ki 😇😇
Kız için mi erkek icin mi
ikiside değil çünkü sen papatyasin sana hangisi yakışır 😂🤣😂
Humm. Orta boy o zaman
olmaz kısa ya da uzun seç birisini 😂🤣😂
Uzun o zaman 🤣🤣
kısa olsun be ben kısa saçlı kızları çok ama çok fazla severim 😂🤣😂
Kesiyim mi napiyim 🤣
evet evet kesinlikle kuaför salonu ve masrafları bana ait boya falan da 😂🤣😂😂🤣😂
Ne boyası yaff
hangi renk istersen o renge boyariz saçını senin saçın ne renk peki
Siyah
boyun kaç peki inşallah 1.60 ya da aşağısıdır 😂🤣😂
Evet 😔
155
neden üzüldün ki bence çok güzel mükemmelsin hatta üzülme lütfen ben böyle çok fazla güzelsin
Eğik durdugum için pısırık diyorlar😔 uzun olsaydım böyle olmazdı
ne alakası var ya uzun olmak güzeldir bak bunu unutma neden biliyor musun çünkü uzun olursan hep elbise alırsın kendine ama kısa olursan 1 beden büyük alma şansın var
Yaaani işte öyle
sen çok şanslısın bence ama sen bunun farkında değilsin ve bu yüzden o değerli özel güzel göz yaşlarını döküyorsun
Sanmıyorum
Neden
Evet maalesef.
Evet