Hastaneden, hasta yatağından paylaşım yapan insanların sorunu ne?

Hastaneden, hasta yatağından paylaşım yapan insanların sorunu ne?
Biz yine hastanedeyiz 😱
Yine serum taktılar 😳
Hastayız ölüyoruz 🤪
Bu ne böyle yaa.
Ambulanstan story atan bile gördüm.
Madem hastasın telefonu bırak, madem telefonla uğraşacak kadar sağlamsın acil servisi meşgul etme. Çıldırıyorum 😠

Sizce bu insanların sorunu ne?
İlgisizlik sevgisizlik mi itiyor onları bu duruma?
Hastaneden, hasta yatağından paylaşım yapan insanların sorunu ne?
Cevapla