Tüm günü bırak 1-2 saat bile hiçbir şey yapmadan dursam sıkıntıdan patlarım ben. Kaldı ki aslında insanın doğasına da ters bir durumdur bütün gün hiçbir şey yapmadan oturmak. Hiçbir şey olmasa kalkar evin içinde birşeylerle ilgilenir, kendiyle ilgilenir, dışarı çıkıp yürür, televizyonda veya radyoda çalan şarkıya eşlik eder. Ama illa ki birşeyler yapar insan.