
Az önce arkadaşımın istediği bir şeye hayır dedim. Her istediğini yapmak zorunda mıyım ki..

Evet diyorum yeri geldi mi hayır diyeceksin bunu öğrenmeyenler sonrasında sürekli isyan ederler keşke yapmasaydım diye o yüzden kardeş da olsa arkadaş da olsa yerini bilmeli
Valla açık konuşayım ben hayır demekte birazcık zorlanan biriyim. Ama yine baya gelişme kaydettim bu konuda. Bir şekilde istemediğim şeyleri reddedebiliyorum.
Cevap
21Cevap
Genellikle demem. Benim çok yapamayacağım bir şey değilse yakın arkadaşım için hemen hemen herşeyi yaparım. Çünkü zaten bir elin parmağını geçmez yakın arkadaş dediğim kişiler. Onlar da bana aynı şekilde dönerler.
Benim yakın arkadaşım ile aram bozulmaz. Böyle şeyleri sorun etmeyiz asla. O bana hayır der, ben vay şerefsiz derim. Ben ona hayır derim o bana vay it der. Kimse kimseye kırılmaz
Yakın arkadaşım yok ama konuya göre değişiyor
Elimden geleni yaparım, isteselerde istemeselerde yaparım ben fakat bazı şeyler vardır, içine sinmeden yapamazsın.
O tür şeyler için evet gayet rahatlıkla "hayır" diyebiliyorum, ya onun zarar göreceğini düşünüyorumdur bir şekilde ya da istediği şey bana doğru gelmiyordur...
Elimden gelebilecek şeyler için diyemem ama işin dozunu kaçıracak bir şey isterlerse derim. Hiç işin dozunu kaçırmadılar o da ayrı bir konu tabii 😅.
Hayır diyebilirim benim için kolay.
Bunu en güzel şekilde anlatırım anlamıyor ise bunun için ekstra çaba sarf etmem.
afadersn bıraz argo kacıcak ama anasn bıle bellerm... yerı gelıyor babamla atısıyorum ben keyfıme karıstırmam
Tabiki de derim. Karşımdaki gerçek arkadaşımsa bana hayır deme hakkı tanıyıp benden duyduğu hayıra karşı anlayışlı olacaktır
Hayır denilmesi gereken durumda herkese hayır derim
İstemiyorsam hayır derim, arkadaşım da istemediğim bir şeyi yapmayacağımı bildiği için kırılmaz.
Ne istediğine bağlı. Yapabileceğim birşeyse ve beni kullanmıyorsa yaparım.
Deniyor. Çünkü bazen alakasız istekler oluyor.
Değilsin kim olursa olsun hayır demeyi bilmeli insan
Uyuuuu.
Eskiden diyemiyordum. Hatta enayi derecesinde yardımseverdim. Artık kolaylıkla diyebiliyorum.
Gerekirse derim ama birbirimizi iyi tanırız zaten ve neye evet, neye hayır cevabı alacağımızı bilir ona göre davranırız
değer mi değmez mi diye bakarım herşeye de evet demem demek zorunda değiliz kim alınırsa alınsın açıkçası umrumda olmuyor
Evet diyebilirim istemedigim bi seyi yapmak istemem
En sevdiğim kelime hayır demek o yüzden kolay derim.
Önceden diyemiyordum şimdilerde rahatlıkla diyebiliyorum çünkü evet hayırı önceliklerimiz belirliyor
Her istediğini yapmak zorunda değilsin tabii. Ama benim gibi enayi olursan kimseye hayır diyemezsen elini versen kolunu kaparlar kendi hayatını istedigin gibi yasayamayacak duruma gelirsin çünkü bunlar bir süre sonra emrivakiye dönmeye başlıyor.
O yüzden herkesle bı mesafem vardır
Diyebiliyorum. En son geçen hafta dedim mesela.
Bu konuda fazlasıyla muzdaribim
Verdiğim Değere İsteğine Göre Değişir.
Dediği şeye bağlı
Evet derim genelde
Diyorum elbette..
hiç çekinmeden hemde. taviz tavizleri doğurur.
Diyebiliyorum.
Yok ya diyemiyorum
Bazen diyebiliyorum
Tek dostum var ve onu asla kıramam ♥️
Herkese hayır diyebilirim
Diyebiliyorum tabi
Derim.
Diyorum
Derim.
Yani isteğine bağlı.
Evet
Tabikii derim 😂
Hayir
Maalesef çok zor
Evet
Diyemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?