Sizce birilerinin fikirlerine göre haraket etmek doğrumudur ?

Sizce birilerinin fikirlerine göre hareket etmek doğrumudur birisi ne yaparsa bizde onu yapmak zorundamıyız? Kendimden örnek vereyim bu zamana kadar kim ne derse kafaya taktım insanların düşüncelerini fikirlerini hep ciddiye aldım ve hep kendimi sorgulayip durdum sürekli ağladım üzüldüm ölmek istedim. Çok şey yaşadım ve bu daha yolun yarısı ve artık insanları ciddiye almamayı azda olsa öğrendim biraz daha az kafaya takıyorum ama yinede kim ne der korkusu var. bu çok zor ve kötü bişey. Ama öğreniyorum yavaş yavaş. Ve siz bunu yaşiyomusunuz ya da bunu nasıl atlattiniz?
Sizce birilerinin fikirlerine göre haraket etmek doğrumudur ?
Cevapla