Ortamda hep geri planda kalan adı unutulan varla yok arası olan o kız ben?

Lisede uyum sağlayamayan sessiz sakin ortamdan kendini soyutlamış bi kızdım çok çekingen ve hassas bi insandım. Ortamda adım hep unutulur ama sevilirim sohbet edebildiğim kişiler sayılıdır. Sadece şimdi çekingen değilim ama kendimi ortaya koyamayan biriyim adım hep karıştırılır ya da unutulur ortamda olunca yokmuş gibi hissederim hep kendimi böyle olunca da insanlar geri duruyor kendimi kötü hissediyorum. Artık birazda olsa değişiklik istiyorum hayatımda sizce neyi yanlış yapıyorum ve ne yapmalıyım? 2 yıllık önlisans mezunuyum ay sonu bi işe başlıcam öyle çok cekingen değilim ama samimi olamıyorum hep mesafeli böyle sohbeti bağlayamıyorum. Tavsiyeleriniz varsa dinlerim teşekkür ederim... 🌸
Ortamda hep geri planda kalan adı unutulan varla yok arası olan o kız ben?
Cevapla