Sokakta üzüldüğünüz veya aklınızdan kalan insanlar oluyor mu?

Benim daha bu akşam kaldı ya. Kardeşçe bi çıkalım akşam vakit geçirelim diye popeyes'a gittik yedik içtik saat ilerledi, yaşlı bir amca geldi ne yapıyor diye süzdüm biraz başta plastik şişeleri topluyor sandım, küçük kardeşim atladı abla kalan etleri alıyor diye biz "ayyy" diye bir iç cızırtısı yaşadık adam inerken koştuk hemen adam kaptaki içecekleri şişesini koyuyordu çok kötü olduk. Gel amca yemek ısmarlayalım dedik yok sağolun dedi ben döner yiyorum bazen alıyorum sahurda ya da bana ısmarlıyorlar falan bişeyler dedi biz de o zaman paket yaptıralım sahurda yersin diye ısrar ettik gene istemedi bu bana yeterli oldu sağolun dilerseniz ısmarlayacağınız yiyecek ne kadarsa verebilirsiniz döner alıyorum ben dedi, biz de bir şaşırdık biliyorsunuz bu suriyeli kardeşim ne numaralar çeviririyor güven olmuyor, yemek ısmarlayalım diye gene direttik yine istemedi en son allah muvaffak etsin sizi diye iyi dileklerini sunup gitti. Ama bizim içimiz el vermedi o görüntüye ve adam gerçekten çok bakımsızdı kimselerde yoktu yiyecek topladığı sırada numara yapmadığı kanısına varıp koşturarak eline 40 lira sıkıştırdık. Olayın şokuyla adını soramadık hikayesini çok merak ettim keşke yerini falan sorsaydık birilerine yazmaya çalışırdım kalıcı bişeyler olurdu belki çok aklımda kaldı milletin artığı kiminin öğünü hayat hiç adil değil bazılarına daha acı gerçekten..
Sokakta üzüldüğünüz veya aklınızdan kalan insanlar oluyor mu?
Cevapla