Harf hatası yüzünden yanlış kelime yazıp yanlış anlaşıldığınız oldu mu?



🤣
Anlamadım
Küçük bir iş kazası
Ahahah 😃
Teşekkür ederim çok süper görüş
Ben ı i olayını takmıyorum. Sıkıntı oluyorsa da karşı tarafa oluyor 😂
Senin telefonda i yok bence 😃
Var da çok köşede ya uzanamam oraya kadar
Ahahaha az önce tembel dedim daha 😃😃
Tembellık degıl bu , pratıklık. Yıne o harf yok 😂
Cevap
15Cevap
Evet oldu elbette. Klavye sağolsun sık sık bunu bana yapıyor
Hemde nasıl. Bu oto düzeltmeyi Allah alsın haha
Bu işte meşhur olay @abdurrahman00t 😃
Apo sana diss attık
Kardeşim rahat bırakın ya djdjfndld
Efu taktı seni bu sefer
Efu sözde uykuya gidecekti 😂😂
Yok şimdi gittim gencler iyi geceler
Yine gelir bak 😂😂
İyi geceler efulili😄
Bu konuda üstüne bu olayın ustune tanımam 😂😂
https://youtu.be/sCbRkqQdDxkBu konuda başıma öyle bir şey geldi ki anlatsam yarılırsın gülmekten hâlâ hatırladıkça utanıyorum ya
Çok merak ettim bak 😃 anlatsana 😌
Ama yaaaa 😃
Ayy oldu ama karşı taraf anladı zaten de.. burada saçma sapan şeyler oldu sildirdim 😂 rezalet yaaa
Pek olduğunu hatırlamıyorum ama illa ki yaşadığım olmuştur ya 😄
Bende i var noktasiz arada cikmiyor s yaninda i olunca sikinti bazen yalnis anlasiliyor
İngilizce olmuştu. Nightshift yerine nightshit yazmıştım yanlışlıkla
Olmaz mı o kadar çok oldu ki hatırlamıyorum bile. Ya hızlı yazacağım diye ya da klavye düzeltmesinden gidiyorum hep
Olmaz mı 😂 hemde nasıl
Ban yediğim oldu jdjehj
Evet 😂
Olmadı 🙂
Oldu
Yanlış yazarım ama yanlış anlaşılmam.
Evet, olmuştu zamanında.
sıkılıyorum.. yani telefonun azizliğine uğruyoz...
Evet oldu
Ayaklari ve bacaklari cok kalin adamin
Olmadı
Oldu
Paytaktır o sdjfksdf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?