Zevk alıyor musunuz hayattan?

ben almıyor gibiyim. Bazen kendimi ot gibi hissediyorum bomboş. Biri gelse yolsa gıkımı çıkarmam o kadar ki bosvermisim hayatı. Sürekli gözlerim doluyor. Bir derdim var ama ne olduğunu da bilmiyorum. Tuhaf bir haldeyim. Siz de havalar nasıl
Zevk alıyor musunuz hayattan?
Cevapla