
Benim heralde açık sözlü olmam ve eyvallah etmemem. O yüzden sevenim yok.😄

Son bıraktığımda KS hakkında fenomeniydin yenisi ne ara geldi valla yetişemiyorum hızına😅
Benim galiba inatçı olmamı ya. Daha bugün hocamla inatlaştım tabi ki pes eden ben değildim. Bana bir bahane daha üretecek misin dedi ben de siz bir kere daha sorarsanız ben de bir bahane daha üretirim dedim. Ve sormadı ama inat ediyor olmamdan da şikayet etti😅
Mermiden biraz hızlıyım
Tembelim, tek kendi yediğim tabağı yıkamak, sadece kendim için bir şeyler yapmak istiyorum; ev işlerini zaman kaybı olarak görüyorum, bunun yerine kitap okumayı tercih ederim. Tartışmadan ve kargaşadan nefret ediyorum, konu ne olursa olsun bütün tartışmaları gereksiz buluyorum, konuşmayı sevmiyorum, her insanın sadece kendini düşündüğünü düşünüyorum, biri bana sadece nasılsın diye sorduğunda bile altında bir çıkar ya da art niyet arıyorum, bütün erkeklere karşı ön yargılıyım ve genelde yanılmıyorum.
Cevap
18Cevap
Sinirli tavrım ve çok gereksiz şeylere para harcayışım. Sürekli altın almalıymışım çok gereksiz şeyler alıyormuşum falan da ben seviyorum siz alın altınınızı diyorum 😅
Hahah bu iyimiş kral
İnatçılığım, kendinden emin duruşum. Ben bayılıyorum ama öyle herkes çekemiyor 😅
Vövövö
Su getirin adama :D
Gözün aydın kulakların manisa gibi birkaç fiks espiriyi sürekli kullanıyor olmam.
Kalp kırmaktan çekinip olaylara duygusal yaklaşmam.
Seven yok fazla bu tarafımı. Genelde yanlış anlaşılıyor.
Mantıksal her zaman iyidir
Onu da yaparım da her zaman yapmıyorum işte 😌
Tembelliğim. Kumandayı elime atıp TV karşısına oturup tembellik yapmak en sevdiğim aktivitem fakat annem rahatsız olmalı ki ikide bir dürtüp duruyor. Batıyor kadına.
Çok keskin tavırlarım vardır.
Bir anda ipleri koparır, büyük adımlar atar, hak edeni de kırarım.
Ben seviyorum bu yönümü ama çevrem biraz çekiniyor ve fazla buluyor bunu.
Bende direkt konuşurum. Sözümü esirgemiyorum. Ortada bir yanlış varsa onu savunmuyorum, sonra sen ne biçim arkadaşsın oluyor. Yaptığın yanlış ama :D
Yaşandı 😄
Onaylandı :D
Kimseye eyvallahım yok..
Dik başlıyım..
Geri vitesim de yok, ilerden dönerim ama :))
#Vesselam
Yanlız değilmişim
✋✋
Hayatımdan kolayca insan çıkarabiliyorum, uzak yakın fark etmiyor. Bilmeden, art niyetsiz yapılan şeyler kabulüm ama art niyet içeren en ufak şeye tahammülüm yok. Aileme göre yanlış ama ben memnunum bu durumdan.
Birini silmişsem asla affetmem. Her ne olursa olsun.
Alfalik hareket
Maske taka derler bana bozma ortamları ama benim karakterimde yok asla da takmam neysem oyumdur.
Sorudan bağımsız, buraya yazdığım için özür dilerim ancak görüntüsünü kullandığınız filmin adı nedir acaba?
Ben umursamazlığıma hayranım ama çevrem deli oluyor nedenini hiç düşünmüyorum sjshsg çünkü umrumda değil
Aşırı soğuk kanlı oluşum genelde ailem tarafından yadırganır ve sevilmez bu yönüm. Duygusuz diye düşünürler
Sokak hayvanlarını çok severim onları kucağımda uyutup uyurken enselerinden öpmem yadırganabiliyor...
Lafimi cekmemem ama iyi oluyor kimse haddini asamiyor
Aklımdan ne geçiyorsa dilimde de o olması. Çevrem bunu bazen gereksiz ve kırıcı olarak görüyor. Ancak böyle olduğumda düşüncelerimi içime atmıyorum bu da vicdanımı rahatlatıyor.
Çok inatçı ve kıskanç olmam bu yüzden pek hoşnut olmazlar benden
Hiçkimseyi dinlemiyorum, hiçkşmsenin fikri umrumda değil
Hangi birini anlatayım 😄 bencilim, gıcığım, gamsızım, vurdumduymazım, bu böyle gider 😄
Yok kiiii, yani bu iyi bir şey bence. Öyle gözle görülen yok bir şey yaniii.
Bazen cok cabuk parliyom ama sevmedigim bir huy baska oyle seyy yok yaneee
Açık ve net oluşum. Sinirli halimden illallah ettiler ama ben seviyorum bu hallerimi.
Çabuk kırılmam. Bu yüzden trip atmamı sevmiyorlar😁
Acık sözlü olmam fazla acık sözlü olmam. @efulimmm88 sence?
Şirkete geldiğinde hep cata pata konuşurdun hep arkadan sövdürürdün. 😃
Anca arkamdan soverler 😎
Eee yani yüzüne söyleseler döversin 😂
Cunku dovmek çok güzel
Kavga 🖤 bne 😂
Herseyi kolayca bir çırpıda silebilmem
Berdee
Sinirli olmam ama sebebi mantıksızlığa tahammül edemem
Onu keşfedemeyecek kadar insanlardan soğuğum, umrumda değil
Dik başlılığım olabilir
Boyun eğdimiz nerede görülmüş baba kdkd
Hayvanları çok sevmem
Açık sözlü olmam. Pat diye söylerim
Kesinlikle inatçı biri olmam😅
Dik konuşmayı seviyorum çevrem sevmiyor
Sessiz oluşum ve alkol sanırım
ilaclarimi kullanmamak
Adamlığım millet çekemiyor çok da tın zaten
Kimseye boyun eğmemem⚡
İnatçı olmam 🙈
Umursamazlık, kafaya takmama, rahatlık
Dizilere/filmlere takıntılı olmam
aceleci ve panik olmam
Olayların sıcağı sıcağına üzerine giderim.. 😃
Eleştiri sevmemem bir de kafamın dikine gitmem...
Açık sözlü ve plancı olmam😂
sessizligim
Fazla rahatım
Dağınık
Dengesiz olmam
Yalnızlığı seviyor olmam.
Dobra olmam
Adaletli olmam 🤗
İnatçı olmam
Bencillik
bende de var o huy
inatçı olmam
Öyle bir huyum yok
İnatçılık dobralık.
Kazanmak...
Öyle bir huyum vardır evet
Dobra oluşum..
Cimrilik😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?