Akla gelenin ne olduğuna göre iyi veya kötü bir şeydir. Ve genel olarak kötü bir şeyler başa gelir. Akla gelen iyi şeylerin başıma gelme ihtimali çok çok düşüktür🤦♀️#54srp
"Neden aklıma gelen başıma geliyor" diyor musunuz?
Benim genelde aklıma gelen başıma gelmiyor tam tersi oluyor ama insanları kınadım da başıma geliyor o yüzden yaklaşık bir senedir net bir şekilde kimseyi kınamıyorum kimseyi yargılamıyorum herkes kendi hayatını yaşasın beni ilgilendirmez diyorum olması gereken de bu
Daha dün işten gelirken yolda bunun muhabbetini yaptık arkadaşla. O ağzımdan çıkan her şey gerçekleşiyor dedi, ben de seninki yine iyi dedim, benim aklımın ucundan geçmesi yetiyor başıma binbir türlü felaketin gelmesi için.😒 Ağzımdan çıkışını kontrol ediyorum tamam da, aklımı nasıl kontrol edeyim? 😒 Bak mesela senin sorun yüzünden korona oluşum aklıma geldi, ne aklımdan, ne ağzımdan çıkmıştı yahu. Parmağımdan çıkan bile oluyor, napalım alıştık bir şekilde, yanlışlıkla ölmeden yaşamaya çalışıyoruz öyle böyle. Gideyim de az kendime ağlayayım.😪
Bir insanın aklına önceden gelip bu başıma gelebilir demesi ve sonrasında bu olayın gerçekleşmesi durumu bir nevi ileri görüşlülük sınıfına giriyor. Bu tarz kişiler bir şey yaparken ya da bir şey ile karşılaştıklarında ilerisini de hesapladığı için ayrıntılara özen gösterirler. Şahsen benim çoğu zaman bu başıma geliyor. Bu tamamen insanın yapısı ile doğru orantılı olan bir durum.
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Aklıma gelenin başıma geldiği durumlar da yaşadım ama genelde aklıma gelenlerin olumsuz olmamasına özen gösteriyorum.. :D Hayatta yeterince zorlayıcı ve absürt durum yaşıyoruz bir de üzerine negatif düşüncelerle kendimi boğmak istemem doğrusu.. Zaman zaman şu oluyor ama tam da bu kişi bunu kesin yapar diyorum ya heh işte tam da ondan sonra aynen dediğim çıkıyor ya o an paha biçilemez.. Aklımdan geçenler değil de daha çok kimden neyi bekliyorsam aynen yapıyor diyebilirim.. Keyifli akşamlar..