Büyük bir düşmanından intikam alabilmen için eline çok iyi bir fırsat geçti. Ne yaparsın? 😈 “İşte bu! İntikamım acı olacak…” diyenlerden misin? “Ben kimseye düşman olamam ki” diyenlerden mi? 💁♀️
Eğer intikam almak istiyorsam fırsat her zaman vardır. Fakat ne kadar kinlenirsem kinleneyim, o insan bana ne kadar çok hata yapmış olursa olsun intikam girişiminde bulunacağımı sanmıyorum. İçsel olarak düşman gibi görürüm belki ama hayatını etkileyecek, münasebet kuracağım girişimlerde de bulunacağımı sanmam. Çünkü bir insan beni kırmış, sinirlendirmiş, hata yapmış vb. olabilir. Olmaması daha iyi olur onun için fakat diyelim ki oldu. Hayatımda iz bıraktı falan. Onunla her iletişimimi, bağımı koparmak bana göre daha mantıklı geliyor.
@Sosyetic_SheqiiL birde olaya beraber başka bir pencereden bakabilirmiyiz?
Bana kötülük yapmış biri var , ve yollar ayrılıyor yıllar geçiyor ve bir bakmışsın tesadüfen karsında ve çok zor çok kötü bir durumda... Ona bir tekme atacagım yerde hazır zor duruma düşmüş, elimi uzatsam o zor durumdan cıkartsam o kötü durumdan kurtarsam? Bu çok daha etkili bir İntikam almış hissi yaratmazmı kişide? Şimdi birde karsındaki insanı düsün, ya ben neler yapmıştım halbuki ona ama o bana ne yaptı sence hiç utanmazmı içten içe? Hangi intikam içten pişman olmanın içten utanmanın yerini alabilirki?
Tabiki biz bunu intikam almak için yapmayacagız..! Saygılarımla...
Hayat boyunca hiç öyle büyük düşmanlarım olmadı. Hiç kimseye bu kadar büyük öfke ya da kin beslemedim. Yani bu da hiçbir zaman olmayacağı anlamına gelmiyor. Eğer öyle bir düşman olur ve intikam fırsatı elime geçerse. Kesinlikle intikam alacağıma düşünmüyorum. Kin tutmak birilerini öfke duymak bana göre biraz zaman kaybı. Duvarlarımı örer seçimi çeker hayatıma devam ederim.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Eğer ki beni üzdüyse beni kırdıysa benim gözyaşı dökmeme kötü günler geçirmeme sebep olduysa daha sonra kısasa kısas olduysa Allah onun belasını veriyorsa ve benim elime yardım etmek için bir koz geçtiyse onun belasını veririm çok kötü şeyler yaparım ben var ya aslında o kadar kindar bir insanım ki bendeki kimsede yok yeterki bir kere nefret edeyim bir kere nefret etmem yeterli öyle şeyler yaparım ki aklın bile almaz benden beklenmedik performanslar sergilemekle üstüme yoktur burada hiç mütevazi olamayacağım yaptım yaparım da çok güzel şeyler yaptım mesela
Daha önce burada ablanın biri aklı sıra beni rezil ettiğini sanıp intikam aldığını zannetmişti ben onu kendi silahınla vurup siteye resmini koyup intikam. Almıştım sonucumu şu an sitede yok o ablamız umitttt ediyorumki bir dahada dönmez ama yalakalık yapan dostları var eminim bu cevabida yemez içmez yetiştirirler...
Ar damarı çatlamış insanlar bunlar site sorularımı kaldırmasa hepsinin ne poklar yediğini isim isim ifşa edecemde erkeğinin kadınının dua etsinler işte sonra gecekusu sen çok asabisin oluyor ama farketmiyor dalkavuklari çok burada anında haberleri gidiyor onlara ama bir taneside yemez burada alenen apaçık gecekusu sende böylesin diye ben çiğ yemedim midem ağrısın ama burada filozof gibi görünenlerin 18 yaşında kızlara yürüdüğünü gördü bu gozler burada yemek tarifi veren abi dedikleri kişiler gece burdan millete ne olursan olayım ama bir şeyin olayım diye millete yazdığı mesajlarını okudu bu gözler evli mutlu görünüp burada kanka gibi görünüp o arkadaşinla antalyalarda gruplara girdiğini ve daha birçok rezillikleri biliyor bu adam biri otelde kadın bırakır kaçar ama sorsan burada şiirli paylaşımlar yapar. biri silah resmi koyar profiline ama sırf kadınlarla buluşmak için hepsine ayrı ayrı çiçek alır buluşmaya giderken çiçek abbaslar hep dedim çıkın herkes benle ilgili hakkında bildiğini söylesin bende söyleyeyim bakalım terazi kimin tarafında ağır basıyor bugün bizi tebrik edenler bir sene öncesinde sevgilimin mesaj kutusundan ayrilmiyorlardi kimse merak etmesin kara kaplı defter bende gün gelir burdan gidersem hepsinle hesabı kapatır ama hesabını görür gideriz
hiç.. birisinden intikam alacak kadar büyük bir düşman olarak görmedim bu güne kadar.. böyle bir fırsat aramam da birisine nefret beslemek düşman yerine koymak intikam peşinde koşmak çok saçma..
Haha şöyle düşün o böyle karşılık bekliyor muhabbet uzasın hayatında kene gibi kalmak için ama sen affettiğini söylüyorsun ve elinden tüm o bidi bidisini alıyorsun intikam bu be
Her kadının hayatında elinden düşürmediği bir ruj , aklından çıkaramadığı bir hata Ve kalbinde parçalanmış bir hikaye vardır... Hata ve hikaye aynı kişiden bahseder... Ruj, anlattıktan sonra kuruyan dudaklar içindir.!
Hiç anlamı intikam çünkü karşımdaki umrumda olmaz o Dileği başka bir şeye çevirin kendime hayrım olsun İntikam bence boş bir şey karşı tarafa bir duygu bu yani onu önemsemek
Değerli vaktimi kendi mutluluğuma ayırırdım yaaa. Hiç uğraşamam intikam mintikam. Ama bana değil, eşime veya bir sevdiğime zarar vermiştir bak o zaman çok kötü şeyler olur 😃
Cogu kisi zaman kaybi ya ne ugrasicam falan demis bence zaman kaybi falan degil zaten kendisine yapilan haksizligi cezalandirmak isteyen biri isterse bin yil gecsin sizce umrunda olur mu
Çok çok buyuk bir kazik atmadiysa umrumda bile olmaz , o saatten sonra hayatimdan cikaririm ve bana dokunmayan yilan bin yil yasasin felsefesiyle ne ben ona dokunurum ne de o bana dokunsun isterim.