Neden yazmıyorsun sorusuna ne cevap veriyorsunuz?

Bu soru beni anksiyete krizine sokuyor 😅 Sevdiğim insanlarla konuşmayı seviyorum ama bazen konu tıkanıyor ya da karşılıklı söyleyeceklerimizi söyledik düşüncesiyle görüldü atabiliyorum. Aslında konuşma bir nevi bitmiş oluyor ama vedalaşmadığımız için soranlar oluyor. Siz bu soruya nasıl cevap veriyorsunuz?
Neden yazmıyorsun sorusuna ne cevap veriyorsunuz?
Cevapla