İçinde biriktirip kızgınlık anında söylemek çok yanlış. Sakin sakin konuşup anlaşabileceğin bir şey iken öyle bir anda canını yakmak için söylediğinde boş yere alınma durumları oluşur.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kavga ve tartışmayı sevmiyorum çünkü kesinlikle çok kırıcı bir insan oluyorum canım yandıgı için. Bu yüzden uzak durmak istiyorum ısrar edilirse o zaman karşımdaki kişinin vay haline. Sonra pişman oluyorum tabiki ama is işten geçmiş oluyor