- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Söyleyebilirsin elbette 🙏🎈04 Yorumla- +1 yıl
Öncelikle sokak hayvanlarını çok sevdiğini herkes biliyordur eminim. Insanlar konusabilip dertlerini anlatıyor ama hayvanlar hayir hayvanlar kendilerini ifade edemediği için ve zararsız menfaatsiz oldukları için sevginiz fazlaca büyük eminim.
Sana yapılan hicbir kötülüğü ve iyiliği unutmuyorsun ce her zaman ona göre davranıyorsun
Insanlardan tek beklentin saygı
Sevgiyi hakedene veriyorsun.
Mantığın çok on planda mantıklı yaklaşımın her zaman senin hata oranını düşürüyor
Sevgi dolusun uzaktan soğukkanlı görünüyorsun ama bence icinde sevdiğin insanlara karşı yatan bir kedi var masumiyet var :)
Yalan ve haksızlık asla sana gore degil - +1 yıl
Yaaaa çok teşekkür ederim.
Kalbinin güzelliğine kocaman kalpler burdan.
Hayvanlar konusunda fazla hassasım ve bu dünyada en etkin yapacağım şey sanırım onların hayatına dokunmak olacak elimden geldiğince.
Ben uzaktan nasıl görünüyorum bilmiyorum ama bu kadar tatlı bir yorum yapman seninle ilgili, senin bakışının güzelliğinden 🎈🙏♥️ - +1 yıl
Okadar güzel görünüyorsunuz ki buraya sığdıramam hep güzel kal ♥️🌺
- +1 yıl
Teşekkür ederim kuzusu ♥️🎈
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDe bakalım 😁
06 Yorumla- +1 yıl
Özgürlüğe düşkünsün kısıtlamaları sevmiyorsun pek.
Dürüstlüğe önem veriyorsun hayatında
Çevren Seni net oluşunla bilir
Sinirli yapıya sahipsin. Sınırın olduğunda kimse seni tanıyamaz
Sevdiğine çok iyi sevmediğine çok kötüsün - +1 yıl
Valla bravo. En yakın arkadaşıma bana beni anlat desem bu kadar olur
- +1 yıl
Oldu mu😊👍
- +1 yıl
Oldu valla 😁
- +1 yıl
Beni tabiki. Soru mu bu? 😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim kırmadığın için 😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılTabi ki söyleyebilirsin :))
00 Yorumla
+1 yılBen de bir porsiyon rica edebilir miyim size zahmet :)
06 Yorumla- +1 yıl
Çok kibar birisisin.
Konuşurken saygıya ve beyfendilige çok önem veren kişisin
Karşındaki insandan da saygı görmek istiyorsun
Hayatını geleneklere ve kültüre uygun yaşıyorsun kültürün dişina çıkmak istemyenlerdensin
Içinden geçen herseyi dışarıya rahatlıkla söyleyebilen ama ınsanları uzmekten korkan birisin kalbinde kötüye dair hicbir sey yok - +1 yıl
Müteşekkirim, eksik olmayasın <3
- +1 yıl
😏😊😊
- +1 yıl
@Adıultimeguide nolduuuuu
- +1 yıl
Bir şey yok yanlış yere attım kusuruma bakmayın 🙏
- +1 yıl
@Adıultimeguide estağfurullah canın sağolsun , duanda beni esirgeme senden istirhamım
+1 yılNormalde insanların benim hakkındaki düşüncelerini pek umursamam ama merak ettim söyle bakalım :)
06 Yorumla- +1 yıl
Yasına gore fazla olgunsun beyfendi. Aile senin icin cok çok çok önemli
Ailen varsa Kimse olmasada olur en değerli varlığın annen çok romantiksin duygusalım ama ana kaynağın mantık olaylara hep mantıken bakıyorsun. Kendi doğruların çok önemli sana doğruysa başkasına yanlışta olsa o işten asla vazgecmezsin yakinim dediklerin bir elin bes parmagini gecmez - +1 yıl
Hepsi doğru ama bir analizin yanlış kendi doğrularımı çok önemserim ama gerçekten de yanlışsa kendimi düzeltirim kendimi o yüzden eleştirilmeyi de seven birisiyim bu arada analiz için teşekkürlerr :)
- +1 yıl
Duygusallığın çok on planda duygusallığa hayatında yer var insanlara anlayışlı davranislarin çok hassasiyetli olman çok güzel bir huyun. Sevmeyi sevilmeyi bilen değer bilen değer veren birisisin. Kendini yetiştirmeyi seven birisisin. Hayal kurmayı seven. Nazik kibar birisisin öncelik saygı ve sevgi senin hayatında
- +1 yıl
Yanlış kişiye yazdim hemen uste kopyalayıp gönderiyorum 🙈
- +1 yıl
Bende bana yazdın zannedip sevinmiştim oysa ki😢😢😢
- +1 yıl
Daha fazla analiz kabul edilir :)
+1 yılProfilim yok ama objektif olarak hadi söyle çok merak ettim be cancağızım 😉🥰
02 Yorumla- +1 yıl
Fazlasıyla inançlı ve cok mantıklı yasina gore cok olgun bir bayan goruyorum insanlarin ne dediginden sitede kendini allah ne der allah için ne yapabilirim doğrultusunda yönlendirmiş nefsini köreltmek için uğraşan güzel bir bayansın. Sicakkanlisin insanlara onları yaratana olan sevginden sevgi besliyorsun sevmediklerinide onun rızası için sevmiyorsun
- +1 yıl
Estağfurullah ama haklısın gerçekten öyle ❤
Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Tabii ki söyleyebilirsin.
02 Yorumla- +1 yıl
Sevgili fenomen :)
Arkadaşlarında çok secicisin oyuzden az ve öz arkadaşın var
Samimiyet ve doğallık senin icin cok önemli
Yapmaciklik ve yalan en sevmediklerinden. Sevecensin tatlı dillisin ama kişiye gore
Soğukkanlı görünüyorsun aslında çok sıcaksın kişiye gore
+1 yılTabi olabilir iyi pazarlar ❤︎︎
15 Yorumla- +1 yıl
Insanlar tarafından çok değerli olduğunu düşünüyorum sevmeyenler çok az. Hayal kurmayı çok seviyorsun ama hayallerle yasamak yerine gerçekleri tercih edensin. Karmasik ruh halin var bazen yasadigin zorluklara aklın gidiyor ama sonra hemen toparlaniyorsun duygusal bir insansın. Mantığını da kullanıyorsun ama en çok duygusallik inanç olarak rabbine inancı olan ve yaptıgı işlerde onun rızasını düşünen onun rızası ile bir iş yaptığında çok mutlu olan birisisin
- +1 yıl
Değerli yorumun için teşekkür ederim fal falan mı bakıyorsun nasıl bu kadar tahmin edebiliyorsun ya çok incesin ❤︎︎🌹
- +1 yıl
Fal bakmıyorum allah korusun analiz yapıyorum herhalde kendiliğinden geldi kuzum ben teşekkür ederim
- +1 yıl
Tabii ki bence de bakma
Analiz muhteşem
en güzelini yapıyorsun tekrar
çok sağ ol canım 😇🌹❤️ - +1 yıl
Teşekkür ederim
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Fenomen olup profili gizli olan tek üyeyim galiba.
18 Yorumla- +1 yıl
Sevgili fenomen :) kendini yetistirmis ve egitmis bir insan goruyorum profilinde mantigin on planda ve kolay kolay kafaya takmayan ama takıncada peşini bırakmayan bir profilsin sinirlerin var ama kişiye gore yere gore zamana gore. Plânlardansa anı o an yaşamayı seven birisisin herseyi herkese anlatmaz çok az kişi ile bazı şeyleri paylaşabilirsin
- +1 yıl
Alakasız olacak ama size bir şey soracaktım fenomen olunca hesap gizli olamıyormuş bu söylendi doğru mu
- +1 yıl
@seymabasu1 Evet olamıyor, herkese açık yapılıyor. Çünkü ayarlarda hesabınızı gizleme seçeneği kaldırılıyor. Ben şimdi ayarlarıma gidip hesabımı açamıyorum çünkü o ayar kaldırılmış durumda. Site beni tak diye fenomen yaptı, hesabım gizliydi ve gizli kaldım. Sorularımı göremez takip etmeyenler, bencelerimi de. Görünen görüşlerim de 3-5'ten sonra 6 ay önceki görüşlerim görünür
- +1 yıl
Anladım çok teşekkür ederim demekki şanslısınız ben de kısmet olursa yarın alacağım o yüzden sormak istedim ben de gizli hesap yapmak istiyorum çünkü çok dengesiz insanlar var ama maalesef mümkün değilmiş
- +1 yıl
Hiçbir şey görünmüyor
- +1 yıl
𝗖̧𝗼𝗸 𝘀𝗮𝗼𝗹𝘂𝗻 ❁
Ben bunu niye kaçırdım mesai saati bitti mi ahsj
01 Yorumla- +1 yıl
Senin icin devam ederiiiimmmm:)
- Kişilik & Karakter konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılmerhabalar tabi buyrun...🙏🌸
02 Yorumla- +1 yıl
Duygusallığın çok on planda duygusallığa hayatında yer var insanlara anlayışlı davranislarin çok hassasiyetli olman çok güzel bir huyun. Sevmeyi sevilmeyi bilen değer bilen değer veren birisisin. Kendini yetiştirmeyi seven birisisin. Hayal kurmayı seven. Nazik kibar birisisin öncelik saygı ve sevgi senin hayatında
- +1 yıl
bu güzel düşünceler için ne kadar teşekkür etsem az.. çok incesiniz böyle görünebiliyorsam ne mutlu bana.. çok doğru kelimeler birebir aynı tanım..😊🌸🙏
+1 yılSoyle bakim kankasinin gülü ❤❤
03 Yorumla- +1 yıl
Kankacim çok rahat ama icinde okadar çok şey yaşayan birisisinki insanlar seni çok rahat bilir ama aslında sen öyle değilsin insanlara göstermeyi yansıtmayı sevmiyorsun anlık adamsın anlık seviyorsun anı anda yaşamayı seviyorsun. Kimseye öfke kötülük icinde beslemiyorsun. Ama böyle kendini ciddi olaylar için pek hazır hissetmiyorsun yasayayım gezeyim kafesindesin
- +1 yıl
Kafasindasin
- +1 yıl
Ya yerim seni 🥰🥰💋💋
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba =)
Nasıl biriyim yorumla bakalım02 Yorumla- +1 yıl
Okadar sevecensinki etrafındakiler bence seni esprilerinle mutluluğunla tanıyor aslinda herseyi icinde yaşıyorsun
- +1 yıl
Aaaa acayip şaşırttın beni =)
+1 yılTabii bakalım ne kadar bilebileceksin
02 Yorumla- +1 yıl
Çok azimli bir insansın başarının her kapıyı açtığını ama azim ederek basarilabildigini en iyi bilenlerden birisisin kitapların senin icin cok önemli değerli kendini yetiştirmeyi çok seviyorsun geçmişinde sorunları olan birisisin onları hatırlamak yerine geleceğinde ki güzellikleri düşünmeyi tercih eden birisisin aşk istiyorsun tek olur sende çünkü son olur o kişi için aşkın değsin istiyorsun oyuzden doğru kişiyi bekliyorsun
- +1 yıl
Karşımda olsan ayakta alkışlardim sizi
Söyle beni takipten çıktın aferin sana
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhabalar hg nasılsın umarım her şey yolunda 🌹🙏
00 Yorumla Merhaba,
Düğüne mi gidiyorsun00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHadi içinden geçeni söyle
02 Yorumla- +1 yıl
Çoğunlukla, insanın varoluşunun nedenlerini düşünüyorsun. Senin icin mantıkta onemli ama duygusal birisisin duyguların daha ön planda. Gerçeklerle desteklensin veya desteklenmesin, herkesin görüşlerine saygı duyulması gerektiğini düşünüyorsun. Ama kendi doğrundan asla şaşmıyorsun
Cevap sahibi+1 yıl🖤🖤 teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılSizede merhabalar. Acaba siz nasıl birisiniz 🤔
00 YorumlaLaf olsun diye bi başlık.. tebrikler.
06 Yorumla- +1 yıl
?
- +1 yıl
Laf olsun diye bir görüş tebriikler
- +1 yıl
Saçmaydı 😊👍
- +1 yıl
Hıhı tamam kanka
Olur söyle lütfen
02 Yorumla- +1 yıl
Çok duygusalsin kararlarini verirken duygusal on planda oluyor. Sevgi ve ask adamisin
Sevmek sevilmek tam sana gore
Örfünden kopamayan ve geleneğine bağlı birisin
Hayatında en çok ilgiyi seviyorsun
+1 yılSöyle valla
09 Yorumla- +1 yıl
Kendini seven kendine çok değer veren birisin.
Yalniz kalmaktan asla korkmuyorsun.
Canin ne istiyorsa o an onu yaparsın kimseyi dinlemezsin
Plânlı şeylerden ziyade anlık yaşamı seviyorsun
Deli dolu eğlenceli birisin problemleri icinde yaşıyorsun - +1 yıl
E yuuh
- +1 yıl
E nee
- +1 yıl
Mest oldumm🌹🌹
- +1 yıl
Yaaaa 😊😊😊
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim iyi hissettirdi
Senin iyi hissetmen için ne yapabilirim - +1 yıl
Takibimi kabul edebilirsin
- +1 yıl
Kusura bakma.
Gelen takipleri kabul etmeden önce kim ve nasıl biri olduğuna bakmak için takip atıyorum. Dönmeyi unutmusum - +1 yıl
Estağfurullah şimdi oldu :)
+1 yılTanımıyorsun ama çağrışım söylersin belki 🥰
02 Yorumla- +1 yıl
Eşini çok seviyorsun birbirinize olan tutkunuz çok on planda birbirinize asiksiniz :) !
Bir olayda bağıran çağıran kavga eden taraf sen değil sakin olan taraf sensin
Sakin kalır ve karşındakini sakinliğine deli edersin insanlar buna şaşkınlık duyar
Sevginin ve sadkaatin hayatında en onemli olduğunu düşünen birisin
Yalan ve ihanet senin icin en onemli hatalar
Ilgiyi seven bir yapın var - +1 yıl
Teşekkürler ❤️Doğru tespitlere ne denir 🥰
+1 yılMerak ettim
02 Yorumla- +1 yıl
Aşırı içten ve çok yürekli birisisin.
Sevgiyi seven ve herkese yetecek kadar sevgiye sahipsin
Duyguların çok on planda duygularında içinden ne geliyorsa onu yapmak isteyen birisisin.
Ailen senin icin önemli ;)
Netliği seven birisisin
Uykuyu da seviyorsun
Ac kalmak seni çok şaşkın yapıyor
Yanlış anlaşılmak seni çok üzüyor
Ama herseyi vicdanının sesini dinleyerek yapıyorsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim böyle düşündüğün için 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
+1 yılOlur söyle bakalım.
02 Yorumla- +1 yıl
Merhaba kendini çok seviyorsun kendine çok değer veriyorsun ınsanların diğer ınsanları sevmesi için önce kendini sevmesinden yanasın. Gri olduğun çok az yer var hep netsin. Konuşarak birseylere varılabilir dusuncesindesin
Sadakat senin içiin çok önemli birazda hayatında birileri kırgınlık var gibi - +1 yıl
Teşekkür ederim, çoğu doğru sayılır 😊
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Olur.
02 Yorumla- +1 yıl
Motivasyonun yüksek. Enerjinde. Senin icin insanlarla bağ kurmak zor ama bir yandan kolay çünkü insanlar seninle iletişim kurmayı çok seviyor konuşurken ikna kabiliyetin yüksek gibi geldi. Eylemlerinin diğer insanları nasıl etkilediği konusunda nadiren endişe duyuyorsun. yürürken kendinii çoğunlukla düşüncelerinde kaybolmuş şekilde buluyorsun
- +1 yıl
Vay be ben neymişim :D çok teşekkür ediyorum iftar vakti moral oldu hgjsfg doğru gibi olan kısımlar şunlar; "Senin icin insanlarla bağ kurmak zor-konuşurken ikna kabiliyetin yüksek gibi-Eylemlerinin diğer insanları nasıl etkilediği konusunda nadiren endişe duyuyorsun. yürürken kendinii çoğunlukla düşüncelerinde kaybolmuş şekilde buluyorsun."
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u +1 yılOlabilir
04 Yorumla- +1 yıl
Merhaba :) meslektasimsin.
Duygusal bir insansın herkese sevgi dağıtmayı okadar seviyorsun ki duygu ve sevgi dolusun sendeki sevgi herkese yeter icinde insanlara karşı kötülük öfke asla beslemiyorsun çünkü kötülük öfkenin sende bir ağırlık olduğunu düşünüyorsun herkesin herkesi sevmedi gerektiğini düşünüyorsun kendini geliştirmeyi şiirleri okumayı çok seviyorsun. - +1 yıl
Doğru teşekkür ediyorum sara düşüncelerin için 🙏🏻💖 Durduk yere öfkelenmem mesela. İnsanları severim bazen mesela bir söz der ama kalben onu söylemem içimden. Çok emek verdiğim şeyin olmasını dilerim bu aşk olsun keza iş ilişkileri. Benim için de aynı doğrultuda emek verilmesini isterim. Hümanist bir yapım var bu da mesleğimizden kaynaklı 🙂 çoçukları severim şiir edebiyat beni içine çeker bir anda. Ruh halim kişilere ve olaylara göre değişkenlik gösterir. Bana karşı kötü olan birine sesiz kalmayı tercih ederim değeri her insana göstermem. Bunlar da benden 🙂🙂
- +1 yıl
Çok özelsin ve çok değerlisin belli oluyor kişiye gore olduğun. Ve bence kaybedilmemesi gereken bir bayansın. Seni alan şanslı eminim ♥️😊
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim cansın ben de çok sevdim seni ♥️ kıymetimiz umarım hep anlaşılır. Mutlu oluruz hep hayatta 🙏🏻🌸🌸🌸
+1 yılOlur yapabilirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Kimsenin isiine karışmayan ama kendine o iş yönelirse de durmayan bir insansın. Sinirli birisisin ama sabrın sinandiginda bambaşka biri haline dönüşebilirsin asla affedemeyeceğim sey ihanet. Sana yanlış yapıldığı an sende bitiyor. Sevgiyi insanin kendinde ilk bulması gerektiğini düşünenlerdensin sevginin dışarıda aranması sana gore saçmalık duygusal ama insanına gore davranan birisisin
- +1 yıl
Çok iyii. Teşekkür ederim güzel yorumlar için
+1 yılSöyle hadi.
02 Yorumla- +1 yıl
Okadar çok zamanında yara aldinki artik kimseye guvenmiyorsun dustugunde arkanda kimseyi goremediğin için insanin kendisinden daha kendisine iyi gelemeyeceğini öğrenmişsin. Duygusal bir insansın ama mecbur kaldığında mantığını zorluyorsun. Sevilmek sevmek istiyorsun guven probleminden ötürü cesaret edemiyorsun
- +1 yıl
Nasıl da bildin :D
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle
01 Yorumla- +1 yıl
Başkalarının eylemlerini etkilemesine izin vermiyorsun. Hayallerin gerçek dünyaya ve içindeki olaylara odaklanma eğiliminde. Detaylı bir plan oluşturmak için vakit harcamak yerine doğaçlama yapmayı tercih ediyorsun
Söyle
02 Yorumla- +1 yıl
Ailesine bağlı kültürüne bağlı bir insan görüyorum profilinde sakin ama yeri gelince çok sinirlli olabilen birisi herseyi disa vuran değil ama haksızlığa asla gelemeyen birisi herkesle rahat olmayan sayılı insanlarla rahat olabilen birisi
söyle bakalım
03 Yorumla- +1 yıl
Cok mucadele vermissin bu yasa kadar hep kendi ayaklarinin ustunde durdugun icin paranin hayatinin kiymetini biliyorsun düştüğünde hep tek kalkmışsın ayağa. Güven eksikliklerin var pes etmemişsin güven probleminden dolayı ileriki hayatini da yalnız yasamak istiyordun kimseye yaklaşamıyorsun çünkü kendine yetmeyi ogrenmissin
+1 yılTabi buyrun
03 Yorumla- +1 yıl
Bu hayatta en tahammül edemedigin sey yalan ve güven eksikliği çok güven eksikliğin var ınsanların lafları sende güven eksikliğini olustrdugu icin kimseye yaklaşmak istemiyorsun mantıklı bir insansın sen ne kadar iyi gittiysen okadar darbe almissin
- +1 yıl
Nasil bildin 😮
- +1 yıl
Merak ediyorum kimsiniz siz
olur
03 Yorumla- +1 yıl
Senin içiin ilişkilerinde aşk ve tutku en on planda tutku olduğu sürece aşk da beraberinde geliyor çocukları çok seviyorsun özellikle kiz çocuklarını kendine değer veren ve kendin için herseyi yapabilecek potansiyelin var. Biraz sogukkanlisin sanki. Olaylara soğuk kanlılıkla yaklaşıyorsun oyuzden hata oranın daha az diğer insanlara gore.
+1 yılmerhaba olur
02 Yorumla- +1 yıl
Aile ve kültüre önem veren bir yapın var birisi sana bir şey yaptığında çözümü aynısını ona yaparak buluyorsun olaylara mantığınla bakiyorsun bazen duyguların on plana çıkıyor ama genelde mantık ile yaklaşıyorsun
- +1 yıl
teşekkurler
Merakla bekliyorum :)
06 Yorumla- +1 yıl
Merhaba :) inatcisin cok bunu görüşündede gördüm sende bence bir şey biterse birdaha o mevzu asla açılmaz biten bitiyor. Ve bence çok yara almissin birinide çok sevmişsin. sanki artık güvenin kalmamış gibi. Ama umutsuz biri de degilsin. Kendini seviyorsun kendine değer veriyorsun ama bazı olayları kendine değer vermeden ötürü geri plana atıyorsun.
- +1 yıl
Mesela birisinin peşinden asla koşmazsın yazarsa yazar yazmazsa yazmaz isterse ister bir kere dersin 2. Istemesse asla yazmazsın bilsen ki olacak gene inadından yazmazsın geri plana atarsin onu
- +1 yıl
Sen açık degilsin ben iyi gozlemciyim😉
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Merhaba, dinliyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Kalabalık ortamları çok sevmiyorsun tek ihtiyacın böyle uzun bir yolculuk kafanı dinlemeye çok ihtiyacın var ne geçmişinden uzak kalabiliyorsun ne gelecege olan umudundan. Uzuntulerin fazlasiyla var güzel günlerinde eşit onlara tutunarak yaşıyorsun sanki. Insan sayısı hayatinda çok az
- +1 yıl
Hayatın çok güzel olur umarım 🌺
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Selam söyler misin
00 YorumlaEvet:)
00 YorumlaHadi bakalım
00 Yorumlayeni biri diyebilirsin 😂
00 YorumlaOk..
00 YorumlaTabiki söyleyebilirsin şekerim. Seni mı kırıcaz😊
00 Yorumla
+1 yılAile ikna oldu mu?:)
00 Yorumlaselâm kelebek
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 416 cevap paylaştı. İyi pazarlar
00 Yorumla
+1 yılDeneyebilirsiniz
02 Yorumla- +1 yıl
Takımına çok düşkünsün bu zaten bariz belli.
Çok ihanet yemişsin zamanında kimseye guven duygun yok
Kadınları anlamakta zorluk çekiyorsun aşkta tutku bağlılık senin icin cok ön planda ilişkileri i tutkuya ve aşka bağlı. yasiyorsun - +1 yıl
@Saraaltin90 ☺️👍
+1 yılOlur
01 Yorumla- +1 yıl
Icine kapanik sessiz birisisin muzikle kendine geliyorsun muzik dinleyerek rahatliyorsun
+1 yılSoyle bakalim
00 Yorumla
+1 yılOlur
00 Yorumla
+1 yılSöyle bakalım
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar