4 yıldır ayni kisiyle birlikteyim, cok şükür su an ki benimle ilgilenme sekli, aramızdaki bağ vs her şey tam istediğim gibi. Ama bir kaç gündür sebepsiz yere icimde bir boşluk oluştu, bilmiyorum her seye karşı mi yoksa kafamda kuruntu mu yapıyorum.
Sevgilimle nisanlanmayi vs konusunca, is ciddi oldugunu fark edip asiri derecede düşünmeye başladım, bu benim icin dogru kisi mi vs düşüncelerle gecti gecem gündüzüm.
Aslinda her şey tam yolundayken benim neden birden bu sekilde endişe edip bir turlu onu sevdiğimi kabullenip bu kotu düşünceleri sallamıyorum? Kendisini şimdiye kadar gercekten cok sevdim. Ama su an gercekten kotu hissediyorum kendimi, yoksa sevmiyormuyum diye sorular geliyor aklıma, biliyorum ask gider sevgi kalır ama neden boyle hissediyorum kendimi
Sizde de oldu mu boyle uzun iliskide, yardimci olun lütfen ne yapmam gerekiyor bunu unutup iliskimin tadını çıkarmam icin ve onu daha cok sevmem icin
Sevgilimle nisanlanmayi vs konusunca, is ciddi oldugunu fark edip asiri derecede düşünmeye başladım, bu benim icin dogru kisi mi vs düşüncelerle gecti gecem gündüzüm.
Aslinda her şey tam yolundayken benim neden birden bu sekilde endişe edip bir turlu onu sevdiğimi kabullenip bu kotu düşünceleri sallamıyorum? Kendisini şimdiye kadar gercekten cok sevdim. Ama su an gercekten kotu hissediyorum kendimi, yoksa sevmiyormuyum diye sorular geliyor aklıma, biliyorum ask gider sevgi kalır ama neden boyle hissediyorum kendimi
Sizde de oldu mu boyle uzun iliskide, yardimci olun lütfen ne yapmam gerekiyor bunu unutup iliskimin tadını çıkarmam icin ve onu daha cok sevmem icin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Daha çok göreceksin bedava vermeye devam et Sasa ki nerede kalacaksın
Olur öyle şeyler takılma biraz korku var evlilik ten kaynaklı özgür biri isen normal bence
Ama normal mi yani simdi ona karşı olan sevgimi tereddüt etmem?
Ve aynennnn oyle bak siz anladınız beni, o düşünceleri beni cok daraldı bence, korkuttu, aile evinden gitmeye hazır hissetmediğim icin
Herkes yaşıyor bu tarz şeyler erkekler de de oluyor , sevdiğiniz insanın yokluğunu düşünün o olmasa ne yapardınız onu kaybetseniz, bunlar onun değerini size gösterir
Onu nasil düşünebilirim, kendi annem babamda bile düşünemiyorum her şey nasil olur diye
Rahat ol sal biraz kendini senin yerinde olsam gider sevgilime sarılırım öperim keyfime bakarım, bu kaygılar seni üzer , çok çalışıyor isen biraz kafa dagit
Cok merak ediyorum başkaları bu duygularla nasil bas ediyorlar, cok teşekkür ediyorum size gercekten umarim artık boyle düşünceleri birakip, rahat olabilirim artık. bir kaç gün önce birlikteydik zaten, sarilirken huzurla doluyor icim, ama mesela öpünce bile düşünüyorum o an bile 'bu mu hissetmem gereken şey' diye resmen icim icimi yiyor
Kaygı bozukluğu gibi bir şey oluşmuş sende en iyi yöntem kafa dağıtmak az çalış bol gez bulunduğun ortamı durumu değiştir geçecek
Sohbet etmek istersen de yazabilirsin amacım sana yazılmak falan da değil, iyi günler
Tamam teşekkür ederim, sizce boyle düşünmeyi biraktigimda yeniden o hislerim düzelir mi kendiliğinden?
Hislerin de bir sıkıntı yokki zaten düşüncelerin hep aynı sadece beynin senin canını sıkıyor sen sevginden eminsen gerisi geçecek emin ol
Sevgimden Şu an emin degilim ama emin olmak istiyorum iste, yani geçer diyorsunuz oyle düşünmeyi bırakınca sürekli :(
Tamam iste, sarilinca huzur, güldürüyor, rahatım, güveniyorum vs. bunlar sevgi mi olmuş oluyor o zaman o heyecan olmasa bile?
İnsan sevmediğine birine sarılınca huzur bulmazki, sen sevmediğin birine sarılır mısın her şeyden önce onu düşün bi
Tabi ki hayir, iste o ask kipir kipir his surekli olmadıgı icin artık kafam karisti
E ama bu hep böyledir kendinde yazmışsın, evlenince başka bir boyuta geçer ilişki, sonra evliyken başka bir boyuta 60 yaşına geldiğimizde de amca oğlu olursunuz
Umarim dediginiz gibidir, yani daha cok bir hayat arkadaşı olarak görmem gerekiyor kendisini ve o eskideki kucuk yaslarda ask hissini unutmam gerekiyor. Haklisiniz daha cok olgun bir iliskiye dönüşüyor tabi olması gereken de bu. Hayirlisi olsun ne diyim :( Cok teşekkür ediyorum size
Rica ederim
Kendine okkalı bir iki tokat at
Valla gel sen at :(
Olurr
Ne düşünüyorsunuz peki siz
Hicbirsey
Aldatir insallah seni kézo
Ne alaka be
Kes lan vizyonsuz kezo gitmissin kekoya