Başka bir yerde yemek çok nadir yerim, yersem de ev yemeği gibi katiyen olmaz. Evde ise rahat düşünmeden yeniliyor başka yer olur ise bu şahıs yemeği yaparken belki hapşırmıştır yemeğin içine de sümük fırlamıştır falan filan yani, ya da yemeği yerken tadı güzel değilse tanıdığa diyemem ki yemek güzel olmamış diye bir yandan ayıp diğer yandan ailem ile bozuşurlar onun için suskun kalacağız. Hemde tanıdıkta değilde dışarıda yemek yemem. Bir kim bilir yemeğe ne kattılar ve nekadar sümük var yemeğinin içinde ıııy miğdem bulandı hadi hadi nokta.
Konu ymek ise asla affetmem. Bazen vinçlerle köylere gidiyoruz ev sahibi yemek flaan hazırlıyor. Soruyor ne yersiniz flaan diye abi diyorum uğraşmayın varsa yoğurt yer gideriz. Ama yok saray sofrası mübarek can evimden vuruyorlar öyle beni. Yiyorum valla
Kızlar Bir Adım Öne Dışarda yemek yediğimde tabağı bardağı herşeyi kokluyorum çünkü her şey bana yumurta kokusu gibi geliyor ben zaten ömrü hayatımda yumurtayı ağzıma sürmem onun için ne yaparım gider tabağın çatalın vs hepsinin üstüne limon sıkar limonla silerim ancak o şekilde yemeğimi yerim Kızlar Bir Adım Öne
Bonsoir! Konu hijyense yeme her şeyde ama psikolojik olarak bir yemek yemeyse yerim. Birilerinin yanında gerilmem yemek yerken. Temiz yerlerde yemeye özen gösteririm. Bir ara garsonluk yapmıştım ve çalıştığım yerin temizliğe ne derece önem verdiğini görünce diğer yerlerden şüphe etmeye başladım o yüzden belli mekanlarda yiyorum. En azından içim rahat ediyor. <3
Titizlik konusu bir kenara da bazen böyle bir şeyler taam ederken herkes bana bakıyormuş hissi oluyordu çok öncelerden lmdan rahat yiyemiyordum çoğunlukla çok illet bir histi