Neden böyle oldu diye kendimi hırpalar dururdum. Bir adam gibi çıkıp da biri düzen vardır sabret dediğini hatırlamıyorum. En acı kıvrak yollardan öğrendim ben sabretmeyi. Virajlarında vuruldum. Ama öyle ya yanınca bir kere o zaman anlıyorsun işte her şeyi. Bitti dediğiniz an ne güzel de doğuruyor güneş ufuktan. Belki de çektiğiniz acıdan sonra güneş en parlak doğacak. Zaten ölmeden umut nasıl tükenir ki? Yaradan insanın arkadasındayken güçsüz olma ihtimali, umutsuz olma ihtimali var mıdır insanın? Azıcık sabırla her şey hallolur Allah'ın izniyle 🧡 Sadece birazcık yazayım dedim, iyi geceler olsun 😗🙂❤️
Bitkin olduğunuz an size umut verip sizi ne ayağa kaldırır?
Sanırım Mücadeleci Ruhum Ve Güzel Günlere Az Da Olsa Olan İnancım. Hayat Bazen Bizi Çok Yorabiliyor Yıpratıyor Son Raddeye De Getiriyor. Ama Ne Yapabiliriz Ki Çoğu İnsan Son Raddede İntiharı Düşünür Ancak Bu Yanlıştır. Neden Pes Edelim Ki Aksine Kötü Olan Hayatı Düzeltmek İçin Elimizden Geleni Yapalım. Varsın Yorulalım Yıpranalım Ama Ne Olursa Olsun Mücadelemizi Sürdürelim. Ve Şunu Unutmayalım Hayatımızın Kötü Gitme Nedeni Yanlış İnsanlardır. Onları Hayatınızda Çıkarttığınızda Ve Doğru İnsanları Seçmeyi Öğrendiğinizde Hayatı Yoluna Sokabiliriz. Umutlar Diyince Aklıma Daima Şu Şarkı Gelir Nasılda İşlemiş Her Sözüne Bu Yorgun Yolculuğu…
Sanırım beni iyileştiren şairin kaleminden bölük bölük dökülen o mısralar oluyor her halükarda yüreğimin heyecanını da gönlümün umutsuzluğunu da tedavi eden yegane cümleler... Selam olsun tüm şairlere ve kulak veren tüm yüreklere ✊👋
Güçlü ol dünya hergun dönüyor şans bekleme onu oluşturmak için hep çabala bir gün bu dünya emin ol 1600km hızla senin için döner kimse seni bu kadar hızlı taşıyamaz sadece vaaz geçme