Bitkin olduğunuz an size umut verip sizi ne ayağa kaldırır?

Neden böyle oldu diye kendimi hırpalar dururdum. Bir adam gibi çıkıp da biri düzen vardır sabret dediğini hatırlamıyorum. En acı kıvrak yollardan öğrendim ben sabretmeyi. Virajlarında vuruldum. Ama öyle ya yanınca bir kere o zaman anlıyorsun işte her şeyi.
Bitti dediğiniz an ne güzel de doğuruyor güneş ufuktan. Belki de çektiğiniz acıdan sonra güneş en parlak doğacak. Zaten ölmeden umut nasıl tükenir ki? Yaradan insanın arkadasındayken güçsüz olma ihtimali, umutsuz olma ihtimali var mıdır insanın? Azıcık sabırla her şey hallolur Allah'ın izniyle 🧡 Sadece birazcık yazayım dedim, iyi geceler olsun 😗🙂❤️
Bitkin olduğunuz an size umut verip sizi ne ayağa kaldırır?
Bitkin olduğunuz an size umut verip sizi ne ayağa kaldırır?
Bitkin olduğunuz an size umut verip sizi ne ayağa kaldırır?
Cevapla