Sizinle ilgili çıkan iftira dedikodu yıllar içinde evrim geçirip tekrar karşınıza çıktığında tepkiniz ne oluyor?
Gün geçmiyor ki KS de bir atraksyon olmasin? 🤣🤣 Sabah arkadaş bana ss atmış, bu seninle ilgili çıkan eski iftira değilmiydi? diye.. Ve baktım dedikodu iftira evrim geçirmiş güldüm ve umurumda değil dedim. Ve neden aklına ben geliyorum, neden bunu bana gösteriyorsun, gerçeği biliyorsun ne gerek var boş işlere kafa yormaya? Ama banada bir soru fikri vermiş oldu, sizinle ilgili iftiralar ve dedikodular yıllar sonra değişime uğrayıp yeni aksiyonlar eklenerek karşınıza çıkıyor mu? Tepkiniz ne oluyor? #DeliMavi 8 NİSAN 2022
Sizinle ilgili şehir efsanelerini duyunca tepkiniz ne oluyor?
Umurum dışında bir konu. Bu sitede kimsenin ne etkisine ne sütlüsüne karışmış biri değilim. Sorulara özellikle çok saygısız görüşler alıyorum bazen. Sırf polemik amaçlı. Kaldırıyorum ve yoluma bakıyorum. Benden bile nefret edenler var. Çekemedikleri nedir bilmiyorum🤷 Ama umurumda olmayacaklar hiçbir zaman orası kesin.
"Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır" diye boşuna dememişler. Var öyle uydurukçular. Demek ki kıskanıyorlar. burada değil ama kendi akrabalarım da hakkımda şehir efsanesi uyduruyorlar. Vay beee ben neymişim böyle diyorum bende. Kendilerine gelince Allah merhametli, bana gelince cennet yüzü göremem. Milletle alay ederler, oturup kalkıp dedikodu yaparlar, yuva yıkmaya çalışırlar, koğuculuk yaparlar, belki kendileri cennet yüzü göremeyecekler Onlar kimse, sanki evliyalar. Kendi günahlarına bakmazlar bana laf söylerler. Uydursunlar bakalım uydurukçular, yüklensinler bakalım günahlarımı. Ben kendimi biliyorum, kendime de o pisliklerin pis gözleriyle bakmıyor ve muamele etmiyorum. Hakkımda çıkan şehir efsanelerini duyunca da sana havale ediyorum Allah'ım diyorum. Bazen de gülüyorum kendilerine bakmayıp konuşuyorlar diye
Hakkımda neler konuşuldu neler 😂 neşeli olduğum için çapkın etiketi yemem mi dersin yoksa biri için aşkımdan ölüyormuşum mu dersin😂 ya da fake hesap kullanıp bişeyler yapmışım guya bak en fantastiği bu 😂 İlla ki birtakım hisler vuku buldu lakin insanlar dedikodu yapmayı hatta şizofreniye gidecek kadar kafalarından bişey uydurmayı seviyor seç beğen al ahaha
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
bir zamanalr çok eğlendiğiniz arkadaşlıklarınız bır noktada bozulunca böyle işlere kalkışılıyor , neden bozuluyor bu samımıyetler hanı ınsanlar etrafındakılerı ıyı seçerdı , herkes ınsan sarrafıydı , arkadaşlık konusunda asla kendılerınden taviz vermezlerdi , ilk zamanalrda yanında kımjse yokken 'gözde' olan kişilerle arkadaşlık kurup ismini yuceltmeye çalışan kişiler neden hep sersenişlerde bulunurlar. çoookk eğlenılen sorularda görüşlerde herkese birtakım gondermeler yapılırken perde arkasında neler oldugunu neden duyurmuyorlar
Sana kısmen katılıyorum, fakat insanlar kendilerini çok iyi gösterip gerçek yüzlerini istedikleri olmadığında gösteriyor diyelim buna... Bazı şeyler öyle dışarıdan göründüğü gibi birilerine nispet yapmak popüler olmak değil, inanmak samimiyetine diyelim kendi adıma bunu diyebilirim. Ve haklısın popüler olunca senden nemalanmak isteyen oluyor fakat ben kendimi popüler veya burada diğer üyelerden farkli görmedim hiç bir zaman, savunma yapmak değil amacım, fakat öyle bir algı var sanki buna açıklık getirmek istedim.
Reddettiğim ya da benim yerimde olmak isteyip olamayan zavallı kişiliklerin dediklerine sadece gülüyorum. Bir insan neden başkasını kötüler? Çünkü kıskanıyordur, hasetle yanıp tutuşuyordur.
Burada bile işsiz gibi dedikoducu tayfası var. Mesaj kutularına insek neler dönüyor Allah bilir ama burada milleti çekiştirip millete kötülüyorlar. Karaktersiz olunca bir insan her şeyi yapar kısacası.
Bazı insanlar kaostan besleniyor. Onlardan uzak düşmanın faydası olacaktır. Ve bu dedikodu iftiraları sana getirenleri uyar sana soylemesinler. Üzülüyorsun buna gerek yok.
İftiralar atılan ve dedikodu yapılan masum değil mi? Ağzı olan konuşuyor ve acaba o dedikoduları yapanlar yanlarında mıydı? Bi deli birine kızıyor kuyuya taş atıyor, çıkart çıkartabilirsen 🤣 sonra o deli bile o yalana inanıyor etrafındaki ezikleri beraber 😏🤣
Tişikkirler ablam 🥰 valla bazı kişilere doğru olsa da inanmak istemiyorum 😂. Ayrıca kimin ne yaptığı da umurum da değil açıkçası. Ben kendk hayatıma bakıyorum sadece ablişkom 🥰
Neyse uzatmak istemiyorum, burada her şey mümkün, olmayanı bile olduruyorlar. Bende buna şahit olduğum için inanmaması tercih ediyorum. Bazen gözünle gördüğün Bile gerçek olmayabiliyor...