Her şey kötü gittiği zaman ne yapıyorsunuz?

merhaba hayatımda her şeyin kötü gittiği bi dönemdeyim. gelip geçici biliyorum ama daha fazla ağlayıp zırlamadan çabuk toparlamak istiyorum. her şey kötü gittiği zaman ne yapıyorsunuz?
Her şey kötü gittiği zaman ne yapıyorsunuz?
Cevapla