Adamına göre muamele yaparım. Hak edene çok güzel bir çirkef var içimde🤣 Nadiren kullansam da şiddetli bir yanı var. Zaten onu öğrenen kişi ya arkasına bakmadan kaçar ya da beni onunla birlikte kabul etmeye razı olur. Genellikle hanfendi kişiliğinden ödün vermeyen narin bir kadınım💃🤣
Yani kişiliğim hep aynıdır kolay kolay değişmez Neysem oyum genelde ama karşımdaki ile ters düştüysem ona farklı davranabilirim soğuk anlamında yoksa insanların çok fazla kendilerini değiştirebileceklerini düşünmüyorum nasıl davranıyorlarsa aslında kişilikleri tam da odur bazıları saklarlar çok kibar davranırlar ama aslında öyle değildir Daha sonra da ortaya çıkar kavgada kötü günde artık ne olursan mutlaka bir gün maskeler düşer daha sonra sen değiştin olur o yüzden neyseniz öyle davranın doğaçlama 🌸
Herkese ilk başta aynı davranırım. Daha samimi ya da daha soğuk olmayı geçirdiğimiz sürecin kalitesi belirliyor açıkçası. Bu sebepten herkese ilk etapta aynı davransam da aynı davranmayı sürdüremiyorum.
İkiside tabi ki. Kendi kişilik ve standartlarıma uygun olarak adamıne göre davranırım. Herkese aynı davranmak mümkün olamaz. Hayvanlar bile kümeleşip birbirlerine farklı farklı davranıyorlar. İnsan ki nasıl herkese aynı davransın. Imkansız
Benim açımdan durum şu ; Kendimden (kişiliğimden) ödün vermeden, karşı tarafın anlayacağı şekilde tavır almak. Her insan farklıdır. İletişimde olacağım kişiyi bilmem ve öyle davranmam önemlidir. Asgari saygı bunu gerektirir.
Nabza gore serbet vermek bana gore degilmis birara yaptim baktim ben ben degilim vazgectim. Ben nasil hissediyorsan nasil mutluysam kimlerden hazetmiyorsan ona gore davraniyorum. Icimden geldigi gibi…