Evet her zaman için böyledir bu, gecenin körü de olsa uyanık olduğumu bildikleri için ararlar ya da ilk fırsatta yanıma gelirler anlatır sıkıntılarını. İnsanları yargılamadan dinleyebiliyorum, bunun böyle olmasında ki en büyük etkenin bu olduğunu düşünüyorum ve elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Hiçbir şey yapamasam dahi iyi dinlerim ve bu da onların rahatlaması için bir neden olabiliyor. İçlerini açıyorlar çünkü ve bu benim için gerçekten kıymetli. Her önüne gelene anlatılmaz bir şeyler, anlattığın kişi de senin için önemli olduğu için ya da iyi geldiği için anlatmak istersin...
İlk beni ararlar diyebilirim. Zaten sadece birkaçı ile her şeyi rahatlıkla konuşuyoruz. Aramızda çekinme, sıkılma, şeffaf olamama durumları olmuyor hiç. Sorun neyse açık açık anlatırız birbirimize, çünkü birbirimizi yargılamak yerine anlamak için dinliyoruz.
Evet, anlatıyorlar. Gizlisi saklısı olmaz onların. Çok büyük dertleri, problemleri olan insanlar olmadıkları için anlatmaktan çekinecekleri meseleleri olmuyor. Ufak tefek sorunları oluyor ve gelip rahatlıkla dökülebiliyorlar bana.
Gerçekten dostum diyebileceğim 2 dosta sahibim ve onlarla da aramdan su sızmaz, nazar değmesin. 12-13 senedir tanışıyoruz, çocukluktan beri. Birimizin bir problemi veya derdi olsa hemen işimiz ne kadar önemli olursa olsun, bırakıp yardım için elimizden geleni hepimiz yaparız. Çekinmeden anlatabiliyorlar ve bende anlatıyorum evet kısacası..
Tabiki de anlatabiliyorlar zaten iyi bir dinleyici ve bir o kadar da mantıklı bir insan olduğumu söylerler kendileri bana. Bundan mütevellit konuyu ele alıp akıl süzgecinden geçirmemizi müteakip elimden geleni de yapmaya çalışırım mümkün olduğunca, dostluk da bunu gerektirir zaten.
Ben onlara dostum iyi günlerinde kötü günlerinde her zaman yanlarında olmaya çalışıyorum ama. Kötü günlerimde kimse yanımda yok.. ben onlara dostum onlar bana değil...