Keşke kadın olsaydım dediğiniz anlar oluyor mu?

Benim çok oluyor valla
Keşke kadın olsaydım dediğiniz anlar oluyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Vajinam olsa her şey daha kolay olurdu
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların beyne ihtiyacı yok birçok şey için vajinalari olması yeterli oluyor
Keşke kadın olsaydım dediğiniz anlar oluyor mu?
Cevapla