
Mutlu akşamlar herkese 🎈


Cevap
11Cevap
Vallahi en ufacık şeylerden mutlu olmaya çalışıyorum ozellikle istediğim bir şey yoktur.🙂
Ben yemek yerken bile mutlu olan kimselerden olduğum için ne desem bilemedim
Güzel bi manzaraya karşı tek başıma, özellikle ek başıma, kahve keyfi yaptığımda
Çay ya da sigara içince diyorum bunu..
Ooo küçük şeylerden mutlu olabiliyorsun yaniiio
Küçük mü?
Onlar hayat be hayat..
Evet küçük, hayat mı haha hiç gülesim yoktu
Mutluluk nedenleri farklı ola bilir. O yüzden bir konuyla netilendirmek doğru olmaz.
Kulübemse özgürce ve sınırsızca kaldığım zaman diyebilirim bu sözü
Kedi seversem
Mutluluğu unutalı çok oldu. Huzur varsa tamam
İnsan gibi şartlarda yaşayabilirsem ölmeden bunu derim
Hayatımın aşkıyla aşk yaşarken mutluyum derim yanımda şu an mutluyum
Hiçbir zaman öyle bir şey söyleyemem
hayvanımla vakit geçirince
Öyle bir zamanın geleceğini zannetmiyorum
Birini sevindirmek, yardım etmek.
İstediğim şeylere ulaşırsam
Gezersem.
P-nation'a başvuru yaparsam yeğen
Olursem galiba
Sevilirsem
Kedileri sevince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?