İnsanları kafama çok takıyorum. destek te aldım olmadı. psikolojileri çok bozuk insanlar ile karşılaştım ve kurtulmak istiyorum?

Psikolojisi çok bozuk ve kıskanç insanlar ile çok karşılaştım. kendim narin hassas ve sevecen biriyim. ama bende ergenlikle başlayan bu tarz kişilere karşı takıntı hastalığı oluşmuştu. nasıl takmayabilirim elimde değil
İnsanları kafama çok takıyorum. destek te aldım olmadı. psikolojileri çok bozuk insanlar ile karşılaştım ve kurtulmak istiyorum?
Cevapla