Yaşlandığımı düşünüyorum ama fiziksel olarak değil bu durumu yaşayan var mı?

Birkaç gün sonra 19 yaşıma giricem genç bir yaş olsada hala ben yaşlandığımı düşünüyorum sanki hayatımın büyük bir kısmını yaşadım ve bitti üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl toparlayabilirim kendimi
Yaşlandığımı düşünüyorum ama fiziksel olarak değil bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla