Hayat bazen yaşanmaya değmez gelmiyor mu size de?

bana sık sık geliyor.. sonra yaşamayı seçmezsem ne olur diyorum sadece arkamdan üzülecek olanlar durduruyor beni.. hayattan çok da keyif almıyorum. almak için nedenlerim vardır belki çoğu kişiye göre.

bomboş selfi çekinip paylaşan insanlar kadar umursamaz olmak istiyorum bazen.
bazen de bütün gereksiz insanlar ölsün istiyorum. oksijen kaybı!
bazen de tecavüzcü, çocukları istismar eden, hayvanlara işkence eden herkese acı çektirmek istiyorum!
bazen de sadece ölmek istiyorum...
bazen de normal akışı içinde gidiyor hayat.

böyle olan ben miyim sadece?
Hayat bazen yaşanmaya değmez gelmiyor mu size de?
Cevapla