bana sık sık geliyor.. sonra yaşamayı seçmezsem ne olur diyorum sadece arkamdan üzülecek olanlar durduruyor beni.. hayattan çok da keyif almıyorum. almak için nedenlerim vardır belki çoğu kişiye göre.
bomboş selfi çekinip paylaşan insanlar kadar umursamaz olmak istiyorum bazen.
bazen de bütün gereksiz insanlar ölsün istiyorum. oksijen kaybı!
bazen de tecavüzcü, çocukları istismar eden, hayvanlara işkence eden herkese acı çektirmek istiyorum!
bazen de sadece ölmek istiyorum...
bazen de normal akışı içinde gidiyor hayat.
böyle olan ben miyim sadece?
bomboş selfi çekinip paylaşan insanlar kadar umursamaz olmak istiyorum bazen.
bazen de bütün gereksiz insanlar ölsün istiyorum. oksijen kaybı!
bazen de tecavüzcü, çocukları istismar eden, hayvanlara işkence eden herkese acı çektirmek istiyorum!
bazen de sadece ölmek istiyorum...
bazen de normal akışı içinde gidiyor hayat.
böyle olan ben miyim sadece?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer