
Ağabey/Abla mı Hanım/Bey diyerek mi hitap ediyorsunuz?

Selam Flora,
Kimseye abla ya da abi demem kesinlikle. Arada ki samimiyete bağlı olarak belki erkeklere diyebilirim ama kadınlara kesinlikle abla ya da abi gibi bir yaklaşımda bulunmam. Bana çok normal gelmiyor çünkü.
Hanım/bey tabi.
Cevap
9Cevap
Abi/Abla olması için arada belirli bir tanışıklık olması gerek o yüzden Hanım/Bey derim.
hanım bey
ağabey abla nedir? tanımadığım insanlara siz diye hitap ederim
Cinsiyet farketmeksizin nötr konuşuyorum. :D
Sanırım siz tahmin edersiniz efendim 😊
Elbette 😊🙏
Hitap etmemeye calısıyom jdjdh
Seni tahmin edebiliyorum fjfjdk.
Alooo efenim buyruun diyom jdjf
Yaa Bırak 😄
Ses kaydına alsana bir dinleyim yoksa inanmam fjfkf
İsmi+bey/hanımefendi şeklinde..
Hitap etmiycegim şekilde kelimeler seçiyorum
Hanımefendi ya da beyefendi
Hanım bey
Hanım efendi bey efendi diye hitap ederim tabiki
Hanım/ Bey derim.
Hanım bey
Abi diyorum
Hanım bey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?