İlk kez telefonda konuştuğunuz birine Ağabey/Abla diye mi hitap ediyorsunuz Hanım/Bey diye mi?

İlk kez telefonda konuştuğunuz birine Ağabey/Abla diye mi hitap ediyorsunuz Hanım/Bey diye mi?
İlk kez telefonda konuştuğunuz kişilerle resmi mi konuşursunuz samimi mi?
Ağabey/Abla mı Hanım/Bey diyerek mi hitap ediyorsunuz?
İlk kez telefonda konuştuğunuz birine Ağabey/Abla diye mi hitap ediyorsunuz Hanım/Bey diye mi?
Cevapla