Adama açık açık "Sana Güvenmiyorum" demem biraz kabaca ve saçma mı olmuş?

Salonda bir sorun yaşadım antrenörle. Bu arkadaşta salonun sahibiyle yakın görüyorum hep. Gittim yanına salonun sahibinin numarasını verir misin sizi hep birlikte görüyorum senden vardir diye düşündüm konuşmam gerek dedim. Bir sorun varsa yardımcı olayım ben halledeyim ben seni tanıyorum çocukluktan gelip konuşmak istedim ama rahatsız olursun diye çekindim dedi. O şekilde merhaba nasılsın şeklinde muhabbetimiz oldu. Sonra ben sana yardımcı olurum çalıştığım kadınlar, seni Şu an tam göremiyorum ama normalde bana çıplak fotoğraf gönderiyorlar o şekilde analiz yapıyoruz gibi birseyler söyledi ondan sonra zaten pek muhatap olmadim görmezden geliyorum kendisi geliyor yanıma çok oralı olmuyorum. Geçen gün geldi konu nereden geldi bilmiyorum kadınlar erkeklerin ilk poposuna bakıyormuş doğru mu youtube de izledim dedi. Saçmalama sapık miyim ben ne biliyim dedim yine gittim.
En son da üyeliğim gitti tam çıkıyorum yine geldi yanıma. Merhaba nasılsın dedi. Çıkarken üyeliğim bitti hocayla konuş indirim yapsın bana biraz dedim. Ama aklımda yoktu öyle gayriihtiyari söyledim ne biliyim ben ara diyecek. Tamam yaz numaramı geleceğin zaman haber ver bende geleyim hallederiz dedi. Tabiiki sonradan gittim üyeliğimi yaptirdim hiç söylemedim. Geldi sordu neden aramadın dedi. Yani rahatsız etmek istemedim seni dedim. Olmadı ama dedi. Açık konuşuyorum sana güvenmiyorum iki kere ayak üstü muhabbet ettik birinde üstsüz fotoğraf ikisinde kadınlar popoya bakıyor dedin. O yüzden aramak istemedim dedim. Gittim. Biraz kaba mi oldum sizce ya 😀 ayıp mı ettim
Adama açık açık "Sana Güvenmiyorum" demem biraz kabaca ve saçma mı olmuş?
Cevapla