Bu aralar hiçbir şey yapasım yok, siteye fazla girmiyorum soru da sorasım yok size de oluyor mu?

Hayırlı iftarlar, mutlu pazarlar arkadaşlar..
Bugün pazar tatil dinlenmem lazımken tatilde de evde çalışıyorum ya çok yoruldum 😰😪
Yemek ev işi derken pazarda bitti yine 😑
Bıhtık ya bıhtık😶yiter gayrı 😪
Allah'ım neydi günahım.
Bu aralar hiçbir şey yapasım yok, siteye fazla girmiyorum soru da sorasım yok size de oluyor mu?
Cevapla