Karşıt cins olsan kendinle sevgili olurmuydun? ve neden sevgili olurdun?

Kendinle neden sevgili olurdun? Kendini şu şekilde sıralarmısın?
1.
2.
3.
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi özetlersem:
1. Kısıtlayıcı değilim. Özel alanlara saygım var
2. Karşıdan romantiklik beklemem kendim yaparım
3. Neşeli biriyim
4. Derdimle karşımdakının moralini kaçırmamaya çalışırım
5. Özel günlerde hediye beklentim olmaz ve yüzük hayranı değil çikolata delisiyim
Karşıt cins olsan kendinle sevgili olurmuydun? ve neden sevgili olurdun?
Cevapla