Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Ben üzülüyorum açıkçası çünkü kimseyi bilemezsin ki yani insanları yaş ile yargılamak çok kötü bir şey çok kötü bir şey dış görünüşü ile yargılamak işte senin yaşın küçük sen daha olgunlaşmamışsındır sen kilolusun sen kısasın yani böyle şeylere takılmak çok büyük bir hata olgunluk çok farklı bir şey beni küçümsen insanlar karşıda tavrım aynen duvar gibi oluyor umursamıyorum ama kendi kendisini belli ediyor mesela ne kadar geri zihniyette bir insan olduğunu
Böyle bir konuşmanın veya sohbetin içinde olmak istemem. İletişimde olduğum insanlara saygı duymak, birinci önceliğim.. Bu durumla karşı karşıya kalırsam da o kişiyi hayatımda tutmam..