Herkes Neden Yüzünü Oyuncu Mouselarına Benzetmeye Uğraşıyor?

Kimse kendini beğenmiyor. Yok maskülen tipmiş çene kasıymış. Herkes kafayı yemiş gibi geliyor bana. Kimse neden kendinden memnun değil. Kimin sizden beklentisi modellerin tipi gibi olması ki. Neden bu kadar uğraşıyorsunuz?
Herkes Neden Yüzünü Oyuncu Mouselarına Benzetmeye Uğraşıyor?
Cevapla