Cok önemli. bir dileğim var ama ettiğim duaları boşa ediyormuşum. gibi geliyor lütfen detayı okur musunuz?

Misal namaz kılıyorum dualar ediyorum bu konu için ama. sanki hiç etmiyormusum gibi. Hani ibadet ettikçe huzur bulur, hayatının düzeleceğine daha çok inanır ya insan bende bu olmuyor. Mesela 2 yıl öncesinde gerçekleşen bir dileğim için adak adamıştım. Geçenlerde onu kestirdim ama hiç sanki bunu yapmamışım gibi. Sorunumu anlatabildim mi bilmiyorum
Yasayaniniz var mi bunu?
Cok önemli. bir dileğim var ama ettiğim duaları boşa ediyormuşum. gibi geliyor lütfen detayı okur musunuz?
Cevapla