Neden dinimizi bile kendimiz secemezken insanlar bu kadar görüşlerime saygısız?

Örnek veriyorum ben başka ülkede doğdum ve ailem tarafından Hiristiyanlik inancına sahip oldum diğer dinleri bilmiorum bana bu söylenmiş buna inanıyor olucaktim şimdi cennet cehennem olayında başka dinden olduğum için bana bu ogretildigi için neden ben yanıyorum.
Ve şimdi agnostigim tanrı var ya da yok diyemem çünkü belirsizlik içinde cennet cehennem var diyemem çünkü belkide ben dünyada cehennemdeyim yaşadığımız tatlı güzel olaylara bir bakar mısınız ufacık şeylerle mutlu oluyoruz mutlu olduğumuz olaylar ne kadar saçma dusununce bunun nesine sevindim diorum bazen araba aldım ne için birine hava atmak için bana katkısı ne. Sadece 8.7 milyar yaşında olan dünyada 50 60 yıl yaşamak sonra ve ufacık şeyleri ne kadar kafaya takioruz uzuluoruz ağlıyoruz. Aslında düşününce hep üzülüyoruz aynı fikirlere sahip olanlar var mı görelim?
Neden dinimizi bile kendimiz secemezken insanlar bu kadar görüşlerime saygısız?
Cevapla