Sevgi görmedim diyerek gurursuz ve aciz biri olmak yeni moda mı artık?

Ya bakıyorum aldatılan, aldatan, köpek muamelesi gören, değmeyen insanların peşinde koşan, hata yapan hemen hemen herkes bu bahanenin arkasına sığınıyor.
Sevgi görmedim, babam beni sevmedi vs vs.

Ben bu tip şeylerin sevgi görmemek ile çok büyük bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum.
Neden gurursuz, aciz biri olmak yerine güçlü biri olmazki insan?
Keşke siteye gizli sorulan soruları görmeme gibi bir özellik gelsede böyle beyin yakıcı soruları görmesek.
Sevgi görmedim diyerek gurursuz ve aciz biri olmak yeni moda mı artık?
Cevapla